کد خبر: 22744 ، سرويس: سایر اخبار
تاريخ انتشار: 09 فروردين 1400 - 10:38
تحقیقات پلیس آگاهی از همسر آزاده نامداری

نوای جنوب:یک مقام آگاه در پلیس آگاهی از احضار همسر آزاده نامداری و تحقیق از او خبر داد. این مقام پلیس آگاهی اعلام کرد که نتایج تحقیقات پزشکی قانونی در مورد دلیل مرگ ۶ روز دیگر مشخص می‌شود.

نوای جنوب:

تحقیقات پلیس آگاهی از همسر آزاده نامداری

 یک منبع آگاه و بلندپایه پلیس آگاهی گفت: صبح دیروز شوهر آزاده نامداری به اداره ۱۰ ویژه قتل پلیس آگاهی احضار شد و تحت تحقیق قرار گرفت. ایشان درباره عدم حضور خود در لحظه مرگ آزاده نامداری در تهران اعلام کرد که روز پنجشنبه به واسطه بیماری مادربزرگش به شمال کشور – چالوس – رفته است، این در حالی بود که وقتی به آزاده نامداری پیشنهاد سفر به شمال را کرده است ایشان نپذیرفته اند و اعلام داشتند در تهران می‌ماند.

این مقام پلیسی در ادامه افزود: همسر آزاده نامداری بیان داشته است که تا روز جمعه تماس‌هایی با همسرش داشته است و هیچ مورد مشکوکی در رفتار و گفتار آزاده نامداری وجود نداشته تا اینکه از اواسط جمعه تماس‌های او و دخترشان از طرف آزاده نامداری بی پاسخ مانده است و این جواب ندادن به تماس‌ها پس از ساعت‌ها بی خبری از ایشان باعث نگرانی او شده است.

مقام بلندپایه پلیسی ادامه داد: همسر آزاده نامداری در تحقیقات عنوان داشته که پس از نگرانی از حال و روز همسرم به مادرزن خود در تهران تماس گرفته و از او خواسته سری به خانه شان بزند و جویای حال او شود و مادرزنش با نگرانی به خانه دخترش رفته و متوجه مرگ او شده است.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/22744