کد خبر: 22710 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 07 فروردين 1400 - 10:12
معاون استاندار بوشهر : حضور کارمندان دولت تابع رنگ بندی کرونایی است/ با دستگاه های اداری متخلف برخورد می شود

نوای جنوب:ابراهیمی عنوان کرد: دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر بر مصوبه ستاد ملی کرونا برای حضور کارکنان دولت در ادارات بر اساس رنگ بندی کرونایی نظارت مستقیمی دارد و در صورت تخطی مدیران دستگاه های اداری، کارکنان دولت می توانند مراتب اعتراض و شکایت خود را به این دفتر اعلام کنند.

نوای جنوب: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر  آخرین وضعیت ححضور کارکنان دولت در ایام کرونایی را با توجه به رنگ بندی های اعلام شده توسط ستاد ملی کرونا اعلام کرد.

حسن ابراهیمی افزود: ضوابط اعلامی قبلی محدودیت‌ها در مورد شهرهای کشور (زرد، نارنجی و قرمز) بر اساس ابلاغ طرح جامع بوده و هنوز پا برجاست .

وی افزود:  شهرستان بوشهر ، دیلم، گناوه و کنگان در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان های استان در وضعیت زرد هستند .

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر تصریح کرد: در شهرستان هایی با رنگ بندی نارنجی یک سوم کارمندان و در رنگ بندی زرد حضور دو سوم کارمندان الزامی و مابقی دورکار هستند.

ابراهیمی عنوان کرد:  دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر بر مصوبه ستاد ملی کرونا برای حضور کارکنان دولت در ادارات بر اساس رنگ بندی کرونایی نظارت مستقیمی دارد و در صورت تخطی مدیران دستگاه های اداری، کارکنان دولت می توانند مراتب اعتراض و شکایت خود را به  این دفتر اعلام کنند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/22710