نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 02 فروردين 1400 - 20:06

نوای جنوب:فرمانده انتظامی استان بوشهر در خصوص عامل قتل‌های خانوادگی شهرستان کنگان توضیحاتی ارائه داد.

نوای جنوب:

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1400/1/1/13675707_476.jpgفرمانده انتظامی استان بوشهر در خصوص عامل قتل‌های خانوادگی شهرستان کنگان توضیحاتی ارائه داد.

 سردار خلیل واعظی، فرمانده انتظامی استان بوشهر در خصوص عامل قتل‌های خانوادگی شهرستان کنگان بیان کرد: قاتل حدود ۵۰ سال سن داشت و سال ۷۲ مرتکب قتل شده بود، اما به علت اینکه قتل خانوادگی بود منجر به آزادی می‌شود.

او ادامه داد: این قاتل با سابقه کیفری دارد و در یکی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس به مدت ۲۰ سال به علت حمل مواد مخدر سابقه زندانی شدن دارد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: قاتل امسال وارد کشور و در شهر کنگان ساکن می‌شود. ۲۶ اسفند ۹۶ دومین قتل را انجام می‌دهد پس از بررسی‌های پلیس  مشخص می‌شود به قاتل و مقتول هیچ‌گونه رابطه تجاری، معاملاتی و کلامی وجود نداشته است  و تنها در سال ۱۳۶۸ در دوران نوجوانی درگیری داشته‌اند.

واعظی گفت: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹  سومین قتل خود را انجام می‌دهد، قاتل معتقد بوده که مقتول به او توهین کرده است. به فاصله ۲۰ دقیقه بعد به سراغ خانواده‌ای می‌رود که از بستگان نزدیک او بوده است، می‌رود و پنج اعضای یک خانواده را به قتل می‌رساند.

او عنوان کرد: به فاصله خیلی کم و حدود ساعت ۳ بامداد به سراغ فردی می‌رود که ۳۰ سال پیش با هم نزاع داشته‌اند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: قاتل از تاریخ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ قصد داشت که ۳۰ نفر را به قتل برساند، ولی پلیس استان با اشراف اطلاعاتی و رصد لحظه به لحظه پلیس، موفق نمی‌شود، با همکاری پلیس به منظور پیشگیری عده‌ای در مقر پلیس حفاظت شدند تا در امان بمانند.

واعظی گفت: طبق اطلاعاتی که پلیس در اختیار داشته، قاتل تصمیم داشته شب گذشته در منطقه گوده شهرستان کنگان اقدام به چند فقره قتل دیگر کند که پلیس با هوشیاری و پوشش کامل منطقه گوده مانع این اقدام فجیع شده است.

او بیان کرد: کلیپ های منتشر شده از قاتل خانواده کنگانی در یکی از مقرهای پلیس، تله‌ای برای گرفتار کردن وی بوده تا با توجه به خطرناک بودن وی، درگیری در سطح شهر رخ ندهد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان کرد: پلیس با برنامه ریزی و یک عملیات روانی به منظور جلوگیری از حادثه‌ای دیگر، قاتل را به محل مد نظر کشانده و با میدان دادن به وی پس از اینکه در نقطه مورد نظر قرار می‌گیرد نسبت به مذاکره با ایشان جهت تسلیم شدن پرداخته که پس از مقاومت، وی اقدام به تیر اندازی به سمت ماموران می‌‌کند که در نهایت پلیس مورد او را به هلاکت رساند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
قاتل کنگان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار