کد خبر: 22592 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 فروردين 1400 - 10:22
برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی در آبدان +تصاویر

نوای جنوب:وی در ادامه از شهردار خواست با وجود بیماری، فضاسازی مناسبی برای محیط شاد ایجاد شود دیوار نویسی ها و نقاشی های مناسب با فرهنگ اسلامی توسط شهرداری انجام بگیرد.

نوای جنوب:جلسه شورای فرهنگ عمومی باحضور اعضای این شورا در آبدان برگزار شد .

امام جمعه آبدان  ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک  سال نو، از برگزاری منظم جلسات شورای فرهنگی بخش آبدان ابراز خرسندی کردند
حجت الاسلام محمود کارگر درجلسه شورای فرهنگ عمومی آبدان  در ادامه ضمن اشاره به اجرای ۸۰ درصد مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی بر لزوم اجرای مصوبات باقیمانده با همت بخشدار و شهردار  تاکید کردند.
وی در ادامه از شهردار خواست با وجود بیماری، فضاسازی مناسبی برای محیط شاد ایجاد شود دیوار نویسی ها و نقاشی های مناسب با فرهنگ اسلامی توسط شهرداری انجام بگیرد.
امام جمعه آبدان  تاکید کرد:  قبل از تصمیم به مسافرت مردم را قانع کنیم وی یکی از راهکارهای این موضوع را همت بیشتر رسانه ها در بازتاب و پوشش خبری مناسب از منبر ها سخنرانی ها و خطبه‌ها  دانستند همچنین بر اجرای دقیق طرح شهید سلیمانی تاکید کردند و راهکار دیگری که ارائه دادند تهیه پوستر درگیر کردن نوجوانان و جوانان با مسابقات و جایزه ها و فعالیت در فضای مجازی را لازم دانستند کارگر استفاده از هنرمندان برای انتقال پیام های بهداشتی به شهروندان و پر کردن اوقات فراغت میتواند بسیار کارگشا باشد.
وی  آمادگی دبیرخانه را برای دریافت موضوعات مهم قابل طرح در جلسات آینده یادآور شدند.



























لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/22592