نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 30 اسفند 1399 - 16:32
بمناسبت نوروز

نوای جنوب:سالی که گذشت با تمام فراز و نشیب ها و مصائب به ویژه ویروس منحوس کرونا که بسیاری از عزیزانمان را از ما گرفت ، اما فرصتی بود تا ضمن تعمق و خودنگری در ذات وجودی طبیعت و انسان، قدرت و تقدیر لایزال الهی را بیش از پیش درک نماییم.





نوای جنوب:سالی که گذشت با تمام فراز و نشیب ها و مصائب به ویژه ویروس منحوس کرونا که بسیاری از عزیزانمان را از ما گرفت ، اما فرصتی بود تا ضمن تعمق و خودنگری در ذات وجودی طبیعت و انسان، قدرت و تقدیر لایزال الهی را بیش از پیش درک نماییم.

بسمه تعالی

یا مقلب القلوب و الا بصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال

سالی که گذشت با تمام فراز و نشیب ها و مصائب به ویژه ویروس منحوس کرونا که بسیاری از عزیزانمان را از ما گرفت ، اما فرصتی بود تا ضمن تعمق و خودنگری در ذات وجودی طبیعت و انسان، قدرت و تقدیر لایزال الهی را بیش از پیش درک نماییم.

خداوند متعال را شاکریم که عزت و سلامتی داد تا در سالی که گذشت نیز توفیق خدمت به مردم خونگرم و دوست داشتنی جزیره خارگ را داشته باشم. در سالی که گذشت مجموعه شهرداری و شورای شهر خارگ افتخار داشت تا کوشش و تلاش خویش را در جهت خدمت به مردم شریف خارگ به کار گیرد و با اجرا و افتتاح پروژه هایی زیرساختی و شاخص از جمله احداث ساختمان مدیریت بحران پس از ۵۰سال از تاسیس شهرداری ، حل معضل دیرینه آبگرفتگی معابر با اجرای کانال های دفع آب های سطحی ، پروژه های شاخص پارک آبی تفریحی و شهربازی سرپوشیده، رسیدگی جدی به خواسته ها و مطالبات مردمی در موضوعات گوناگون ، حفظ سلامت شهر در مقابله با ویروس کرونا و … خدمتگذار شایسته ای برای مردم شریف این دیار باشد.

همچنین در سال جدید ، سال ۱۴۰۰ و آغاز قرن جدید هجری شمسی با استعانت از درگاه خداوند متعال و با با درنظرگیری هدفی والا ، راه پرافتخار خدمتگزاری به مردم شریف و قدرشناس خارگ را در پیش گرفته و همه تلاش خویش را برای ارتقای سطح رضایت‌مندی مردم و خدمت صادقانه به کار می‌گیریم ، به امید آنکه در سایه همدلی و همراهی شهروندان و مسئولان محترم، سال آینده در شهری زیباتر، ایمن‌تر، توسعه‌یافته‌تر، آبادتر و شاداب‌تر از امروز به استقبال بهار بنشینیم.

اینجانب ضمن تبریک حلول سال نو و آغاز قرن جدید ، امیدوارم تا به یاری حق و توجه ویژه امام زمان(عج) و همت شهروندان و مسئولان و با عنایت به اقدامات صورت گرفته و در حال انجام، دوران سخت مقابله با ویروس کرونا را به سلامت پشت سر گذارده و در پایان خاضعانه برای همگان سالی سرشار از سلامتی ، تندرستی، شادکامی، موفقیت، عزت و سربلندی آرزو می‌نمائیم

خداوندا چنان کن سرانجام کارت

توخوشنود باشی و ما رستگار

عبدالحمید صفایی

شهردار خارگ



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری خارگ

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار