نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 30 اسفند 1399 - 16:24

نوای جنوب:نماینده مردم شهرستان کنگان،دیر،عسلویه وجم در مجلس طی پیامی سال جدید را تبریک گفت و عنوان کرد: قطعا نگاه به پشت سر و راهی که سپری کرده ایم برای ما ارزشمند است؛ از این جهت‌ که ببینیم چه کرده ایم، چگونه گام برداشته ایم و نتایج کار ما چه بوده است و از آن عبرت گرفته و تجربه بیاموزیم.





نوای جنوب:نماینده مردم شهرستان کنگان،دیر،عسلویه وجم در مجلس طی پیامی سال جدید را تبریک گفت و عنوان کرد: قطعا نگاه به پشت سر و راهی که سپری کرده ایم برای ما ارزشمند است؛ از این جهت‌ که ببینیم چه کرده ایم، چگونه گام برداشته ایم و نتایج کار ما چه بوده است و از آن عبرت گرفته و تجربه بیاموزیم.

حجت الاسلام موسی احمدی  نماینده مردم جنوب استان بوشهر  در مجلس یازدهم و نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس در پیامی فرا رسیدن نوروز را به مردم ایران تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

نوروز سرآغاز نو شدن طبیعت و تلالوء ذات لایزال الهی در دگرگونی فصول و احوالات سرنشینان این کره خاکی است و نویدبخش عبور از سرما و تاریکی زمستان به سرسبزی و طراوت بهار است. نوروز شروع فصلی روح بخش و تجلی شوق در حرکت به سوی رشد و بالندگی تا رسیدن به سرمنزل مقصود یعنی پیشرفت و توسعه ایران اسلامی عزیزمان است.

سال جدید را به مردم حوزه انتخابیه در شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه علی الخصوص‌ خانواده‌ی محترم شهدا، ایثارگران و جانبازان و همه‌ی کسانی که در راه پیشبرد اهداف بلند اسلام و انقلاب از خود گذشتگی دارند به ‌ویژه مدافعان سلامت در این روزها، تبریک عرض می‌کنم. در سال جدید بیعتی دوباره با آرمان های بلند امام راحل و حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) خواهیم بست تا همه جهان نظاره گر این اتحاد و انسجام مردم و مقام عظمای ولایت باشند؛ اتحادی به معنای پشتیبانی تا آخر.

قطعا نگاه به پشت سر و راهی که سپری کرده ایم برای ما ارزشمند است؛ از این جهت‌ که ببینیم چه کرده ایم، چگونه گام برداشته ایم و نتایج کار ما چه بوده است و از آن عبرت گرفته و تجربه بیاموزیم.
سالی که گذشت جزء آغازین سال‌های گام دوم انقلاب است که پشت سر گذاشتیم.
 اتفاقاتی که رخ داد علیرغم فشارهای دشمن در این سال، به استحکام پایه‌های انقلاب انجامید و یک روی آوری مجدد و تمام‌ عیار مردمی به ذات انقلاب اسلامی صورت گرفت. قطعا عمل به بیانیه گام دوم انقلاب، منشأ تحول در کشور خواهد شد.
در کنار عظمت‌آفرینی هایی که صورت گرفت تلخی‌هایی را هم به نظاره نشستیم، اما هر یک از این تلخی‌ها، عبرت‌ها و درس‌ها؛ تجربه‌هایی است که برای آینده انقلاب می‌تواند مؤثر باشد.

نوروز امسال در ماه شعبان قرار دارد که ماهی است برای نزول رحمت و برکت الهی و ماهی است که طبعاً می‌تواند برای آینده سال‌مان مؤثر باشد. روز پنجم فروردین ماه مصادف است با ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان که چه مبارک و فرخنده تقارنی است؛ سال جدید با روز جوان .
نهم فروردین نیز مصادف با سالروز ولادت پر برکت قطب عالم امکان حضرت ولى اللّه الأعظم مهدى موعود است که در هم آمیختگی دو جشن مذهبی و ملی در فروردین ماه، می تواند فرهنگ حاکم بر ملّت ما را بیش از پیش به فرهنگ وحی و فرهنگ «اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ» متجلّی نموده و دل‌ها را آسمانی ‌کند.

18 فروردین ماه مقارن با روز جهانی بهداشت است؛ از اینرو، لزوم رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از سفرهای غیر ضروری را بیش از پیش نمایان می کند. فضایی که امسال در آن سال 1400 را آغاز می کنیم، با وجود بیماری جهان گیر کرونا با توجه به مسائل بهداشتی می تواند پایان خوش و ارزشمندی را به دنبال داشته باشد تا همیشه از شر این ویروس منحوس خلاص شویم. تا به امروز کادر سلامت انصافاً خوش درخشیده‌اند، پزشکان و پرستاران و دیگر خادمین عرصه سلامت تمام توانشان را گذاشته اند و ما دست‌بوس این عزیزان و سربازان و سرداران سلامت آفرین هستیم. همچنین گروه‌های جهادی و مردمی نیز به صحنه آمده و به یاری کادر سلامت شتافته‌اند و انصافاً ظرفیت عظیمی را ایجاد کرده اند.
 در بازدیدی که از مراکز نگهداری بیماران کرونا داشتم، با پوشیدن لباس محافظ در مقابل ویروس، سختی کار این عزیزان را لمس کردم و به چشم دیدم و جا دارد در این ایام با رعایت نکات توصیه شده از زحمات این عزیزان بکاهیم تا ضمن حفظ سلامت جامعه؛ فرصتی برای در کنار خانواده بودن برایشان فراهم کنیم.

در سالی که گذشت کارهای خوبی برای حوزه انتخابیه صورت گرفت و بنا داریم در سال جدید با استعانت از خداوند متعال و با تجربه ای که اندوخته ایم، مسیر خدمتگزاری، عمران و آبادانی را با سرعت و شتاب بیشتری پیش ببریم تا ان شاءالله مردم عزیز حوزه انتخابیه ام بتوانند از آن بهره مند شوند.

آزمون دیگری در قالب انتخابات در پیش داریم و امید است مردم با بصیرتِ کشورمان باز هم با اراده آهنین خود صفوف تا بن دندان مسلح دشمن که برای نابودی انقلاب کمین کرده اند را متلاشی کنند. همچنین افرادی که در انتخابات شورای شهر و روستا موفق شدند به این پارلمان شهری و روستایی راه یابند، تمام توان و ظرفیت شان را به کار بگیرند و ان‌شاءالله شعار سال هم از سوی مقام والای رهبری هر چه

انتخاب شد و نامیده شد همگی نصب العین قرار می‌دهیم و آن را عملی خواهیم کرد.
سالی پر از شادکامی و سلامت برای همه هم‌وطنان و هم استانی‌ها و علی الخصوص مردم شریف جنوب استان بوشهر از خدای بزرگ مسألت دارم و همه را به وحدت، همدلی و همراهی برای پیشرفت و توسعه منطقه دعوت می نمایم.
برادر کوچک شما، موسی احمدی  ،
نماینده مردم شریف شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شیخ موسی احمدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار