نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 25 اسفند 1399 - 13:15

نوای جنوب:به‌گزارش.نوای جنوب . نادر پیرزاده در نشست مشترک با مدیر پایگاه ملی جزیره خارگ گفت : مدیریت عملیات عمومی خارگ به نمایندگی از شرکت های نفتی همواره حامی میراث فرهنگی و آثار تاریخی جزیره خارگ بوده است.





نوای جنوب:مدیر پایگاه ملی خارگ خبر داد: «همکاری دوجانبه مدیریت عملیات عمومی و پایگاه ملی خارگ در حوزه مرمت و تولید کتابچه معرفی آثار  تاریخی و گردشگری
به‌گزارش.نوای جنوب . نادر پیرزاده در نشست مشترک با مدیر پایگاه ملی جزیره خارگ گفت : مدیریت عملیات عمومی خارگ به نمایندگی از شرکت های نفتی همواره حامی میراث فرهنگی و آثار تاریخی جزیره خارگ بوده است.

مدیر عملیات عمومی خارگ با تاکید بر حفاظت آثار تاریخی خاطر نشان کرد: «این مدیریت از گذشته های دور نسبت به ایجاد راه دسترسی برای آثار و همچنین مرمت آثار تاریخی پیش قدم بوده و هم اکنون نیز آماده همکاری با پایگاه ملی میراث فرهنگی در این جزیره است.
نادر پیرزاده با اشاره به ایفای نقش عملیات عمومی و همچنین وزارت نفت در حوزه مسئولیت های اجتماعی افزود : نگاه مدیریت کلان وزرات نفت به ویژه مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز در مناطق نفت خیز بر اجرای پروژه های عام المنفعه و زیر بنایی محیط های پیرامونی نفت است و دراین راستا این مدیریت از گذشته های دور نسبت به ایجاد راه دسترسی برای آثار و همچنین مرمت آثار تاریخی پیش قدم بوده و هم اکنون نیز آمادگی کامل جهت همکاری با مدیریت پایگاه ملی میراث فرهنگی جزیره خارگ در حوزه مطالعه ، مرمت و همچنین تولیدات فرهنگی و تهیه کتابچه معرفی ظرفیت های تاریخی و گردشگری این جزیره زیبا تاریخی و صنعتی وجود دارد.
شهرام اسلامی مدیر پایگاه ملی میراث‌فرهنگی جزیره خارگ هم در ادامه این نشست با اشاره به نقش و اهتمام ویژه مجموعه عملیات عمومی در جهت حفاظت از آثار تاریخی خارگ افزود :
نگاه مثبت و رویکرد مبتنی بر تعامل این مدیریت در حوزه میراث فرهنگی ستودنی است و امیدوارم سال آینده با مطالعه و تعریف پروژه های مرمتی به ویژه در آثار تاریخی نظیر بقعه میر محمد ابن حنفیه و همچنین قنوات خارگ بتوانیم اقدامات موثری را در حوزه حفظ و صیانت از آثار تاریخی به انجام برسانیم.
مدیر پایگاه ملی خارک با تشریح برنامه های حفاظتی و مرمتی این پایگاه در حوزه میراث فرهنگی گفت : این پایگاه آماده همکاری در تولید محتوا و چاپ و نشر کتابچه معرفی ظرفیت های تاریخی و گردشگری خارگ با مدیریت عملات عمومی است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرام اسلامی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار