نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 23 اسفند 1399 - 12:30

نوای جنوب:وی اضافه کرد: در این حادثه هر 5 سرنشین این دو خودرو دچار صدمه شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس تحت درمان و اقدامات حمایتی پیش بیمارستانی قرار گرفته و جهت ادامه درمان به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان منتقل شدند.

نوای جنوب:مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: بر اثر برخورد دو خودروی پراید در جاده ساحلی دیّر – بوشهر  پنج نفر مصدوم شدند.
حسین ناظمیان‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت: این حادثه ساعت 16 و 25 دقیقه در جاده ساحلی دیّر – بوشهر در روستای بی‌بی‌خاتون رخ داد که در آن دو دستگاه خودروی پراید با هم برخورد کردند.
وی افزود: پس از اطلاع به مرکز پیام اورژانس 115 شهرستان دیّر ، بلافاصله 3 تیم فوریت‌های پزشکی  با سه دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس 115 درود احمد و دیّر به محل حادثه اعزام شد.
وی اضافه کرد: در این حادثه هر 5 سرنشین این دو خودرو دچار صدمه شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس تحت درمان و اقدامات حمایتی پیش بیمارستانی قرار گرفته و جهت ادامه درمان به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان منتقل شدند.
مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با اشاره به مصدومیت سرنشینان هر دو خودروی سواری در این حادثه، گفت: دو خانم 20 و 9 ساله و 3 آقا 42 ، 47 و 52 ساله سرنشینان این دو خودرو بودند که از ناحیه سینه ، صورت، دست ، پا و لگن دچار صدمه شدند.
ناظمیان پور افزود: علت دقیق تصادف توسط کارشناسان و پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
تصادف دیر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار