کد خبر: 22343 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 20 اسفند 1399 - 10:14
پیام شهرداری و شورای شهر وحدتیه بمناسبت روز وحدتیه

نوای جنوب:به مناسبت نکوداشت روز وحدتیه  پیام تبریک و عرض ارادت مجموعه مدیریتی شهر خطاب به همشهریان عزیز صادر شد.





نوای جنوب: به مناسبت نکوداشت روز وحدتیه  پیام تبریک و عرض ارادت مجموعه مدیریتی شهر خطاب به همشهریان عزیز صادر شد.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در بخشی از این پیام که روز سه شنبه ۱۹ اسفند صادر گردید، *مهندس حسین عباسی شهردار،آقایان کشاورز ریاست و ارشدی نایب رئیس، انصاری پور، فاطمی و سالاری اعضای شورای اسلامی شهر وحدتیه* مراتب تبریک و ارادت خویش را بابت نکوداشت ۲۰ اسفند روز وحدتیه محضر شهروندان عزیز و ساکنین محترم معروض داشتند.

 متن پیام منتشره بدین شرح است:
 به نام خداوند دانایی و توانایی و آفریننده زیباییها:

بیستم اسفندماه روز وحدتیه سرزمین نفت و نخلستان گرامی باد*🔹

همشهریان عزیز، بزرگان، فرهنگیان، هنرمندان و فرهیختگان ارجمند، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و سایر همشهریان محترم:

 با احترام،عرض ادب و آرزوی صحت و سلامتی،به استحضار می رساند:
بیستم اسفندماه سالروز نکوداشت سرزمین نفت و نخلستان،شهر وحدتیه، یادآور نام،آرمان و تجلی تلاشها، فداکاریها، ازخود گذشتگی هاو ایثارگریهای خادمین بی منتی است که با سعی بلیغ، کوشایی و خدمات صادقانه و بی منت در طول دوران، بر لوح ذرین این سرزمین پر گهر افتخار آفرینی کرده اند.
 
 شهدا،ایثارگران و خانواده های معظم آنان، فرهیختگان و فرهنگیان و هنرمندان، طبیبان و بزرگان، نویسندگان و قهرمانان ورزشی، مسئولین و فرزندان برومند این شهر و.....همه افتخار آفرینان و خادمان فهیم این سرزمین پرگهر هستند که نقش و اثر موثر آنان در جاودانگی وماندگاری نام و خاطر شهر و عمران، آبادانی و توسعه وحدتیه بر هیچکس پوشیده نیست.امروزه وجود این عزیزان بزرگوار و آثار ارزشمند، خدمات و برکات ماندگار آنان مایه فخر و مباهات همه ماهاست.

 همانگونه که مطلعید در طول سال جاری،به پشتوانه تفکر و تلاش جمعی، همدلی وهمیاری شما شهروندان شریف، همت کارکنان خدوم شهرداری و همراهی و نگاه ویژه مسئولین بزرگوار در سطح استانی و ملی،علی رغم کمبود اعتبارات و نبود تخصیص های بودجه ای لازم لیکن با عشق،گامهای موثر و مهمی در راستای تداوم  خدمت رسانی و اجرای پروژه های زیربنایی و عمران شهری، خدماتی، ورزشی، فرهنگی و.... برداشته شد که الحمدالله شاهدیم اکثرا به مرحله اجرا،تکمیل و افتتاح نائل گردیده اند. امید است ماحصل کوشایی و همت مجموعه، موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم آورده باشد.

 اینک با امید به آینده ای روشن، بهتر و زیباتر معروض میداریم: همچنان محتاج هم اندیشی،همکاری،تعامل سازنده و همدلی شما خوبان در راستای دستیابی به اهداف مقدس توسعه پایدار و التیام و رفع آلام و مشکلات موجود هستیم.

 همشهریان عزیز؛بسی مایه افتخار بود که امسال نیز مانند سنوات گذشته به میمنت نکوداشت این روز بزرگ شاهد برپایی جشن و آئین های گرامیداشت و برپایی مراسمات مختلف فرهنگی هنری ورزشی باشیم لیکن متاسفانه باتوجه به شرایط حساس کنونی و بحث بیماری کرونا و لزوم حفظ و رعایت بهداشت همگانی در مسیر پیشگیری از شیوع  بیماری و در راستای سلامتی و تندرستی همشهریان از اجرای این برنامه ها معذور و مهجوریم.

 امید است با استعانت از خداوند متعال شاهد رفع و رخت بیماری از جامعه و گسترش صحت و سلامتی،تداوم امید به زندگی و حصول فردایی بهتر توام با سعادت و بهروزی برای همشهریان عزیز باشیم.با تشکر، تکریم و سپاسگزاری
 
 خادمین شما در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/22343