نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 19 اسفند 1399 - 21:56

نوای جنوب:در تحقیقات اولیه، با توجه به وجود آثار کبودی و گذشت زمان از فوت متوفی، احتمال وقوع جنایت برای کارآگاهان متصور بود.

نوای جنوب:.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: فرزندی که پدر ۸۰ ساله خود را در یکی از محله‌های شهر کاکی از توابع شهرستان دشتی به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

  سرهنگ جهانبخش صیادی بیان کرد: در آذر امسال گزارشی مبنی بر یک مورد فوت مشکوک فردی به نام «غ. ک» در منزل فرزندش در یکی از محله‌های شهر کاکی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.
 
وی افزود: ماموران انتظامی با حضور در محل، پیرمردی ۸۰ ساله را دیدند که درازکش روی زمین افتاده و فوت کرده است که بلافاصله بررسی‌های تخصصی در خصوص علت وقوع این حادثه آغاز و جسد برای معاینه و کالبد شکافی به پزشکی قانونی استان انتقال شد.
 
فرمانده انتظامی دشتی ادامه داد: در تحقیقات اولیه، با توجه به وجود آثار کبودی و گذشت زمان از فوت متوفی، احتمال وقوع جنایت برای کارآگاهان متصور بود.
 
وی بیان کرد: پس از دریافت نتیجه کالبد شکافی که نظریه جنایی بودن مرگ پدر ۸۰ ساله را تایید کرد، کارآگاهان پلیس آگاهی به یکی از فرزندان متوفی مظنون شده و با هماهنگی با مرجع قضائی نامبرده را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
 
سرهنگ صیادی عنوان کرد: متهم در تحقیقات فنی و تخصصی به قتل پدر با ضربات متعدد چوب اعتراف و انگیزه خود را از این اقدام اختلافات مالی با پدرش اعلام کرد.
 
وی بیان کرد: متهم با تکمیل پرونده قضائی و صدور قرار روانه زندان شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
قتل

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار