کد خبر: 22312 ، سرويس: سایر اخبار
تاريخ انتشار: 18 اسفند 1399 - 09:57
بازار خوزستان تعطیل شد

نوای جنوب:نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: بازار خوزستان تعطیل شد و دولت باید برای جبران خسارت مشاغل آسیب دیده از کرونا، مشوق‌هایی در نظر بگیرد تا بخشی از زیان آنها برطرف شود.

نوای جنوب: سید کریم حسینی افزود: تعطیلی بازار در استان با تاخیر انجام شد در حالی که می‌توانستیم زودتر این کار را انجام داده تا به مردم کمتر آسیب وارد شود چون سلامت مردم مقدم بر هر چیزی است. به دولت تذکر دادیم که برای جبران خسارت مشاغل آسیب دیده از کرونا، مشوق‌هایی در نظر گرفته شود تا بخشی از زیان آنها برطرف شود.

احتمال تامین نیرو از دیگر استان‌ها برای کمک به کادر درمان خوزستان
وی ادامه داد: بخش عمده کادر درمانی خوزستان واکسینه شدند و در مرحله بعد بقیه کادر درمان، بیماران پرخطر و جانبازان واکسن کرونا دریافت می‌کنند. هم اکنون میزان ورودی بیماران به بیمارستان‌های خوزستان بیشتر از خروجی آنها است به همین دلیل با کمبود جا در بیمارستان‌ها ماجه هستیم اما با وجود این شرایط سخت، تمامی مراکز درمانی کار را به خوبی مدیریت کرده و پاسخگوی بیماران هستند.

حسینی گفت: ویروس جهش یافته انگلیسی متفاوت با نوع قبلی خود است و همین موضوع باعث شده تا سرعت انتشار بیماری چند برابر شود لذا از مردم انتظار داریم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و کمتر در سطح شهر تردد کنند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/22312