کد خبر: 22190 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 13 اسفند 1399 - 09:29
چراغ اول را رستم قاسمی روشن کرد
کاندیداهای ریاست جمهوری در راه استان بوشهر +عکس

نوای جنوب:اما روز به روز بر شمار کاندیداهای اصولگرا که خود را در قامت رییس جمهور می بییند بیشتر می شود.






 

نوای جنوب:در ادوار گذشته انتخابات ریاست جمهوری - خصوصا مقاطعی که پایان دو دوره دولت ها بوده- از بهمن ماه چهره های اصلی هر جبهه سیاسی برای بر کشیدن و مطرح کردن خود به تکاپوی زیادی افتاده و در اسفندماه بر حجم فعالیت های تبلیغاتی شان اضافه می کردند.

اما برای انتخابات 1400، در حالی که حدود دو ماه به ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری مانده، از شور و نشاط مرسوم انتخاباتی در جامعه و گروههای سیاسی خبری نیست و به نظر می رسد اگر در سپهر سیاسی کشور یا مناسبات بین المللی اتفاق ویژه ای رقم نخورد، باید شاهد رقابتی با مشارکت پایین و مشابه آنچه برای مجلس کنونی رخ داد باشیم.

با این حال، چهره های اصولگرا که در چنین فضایی پیروزی خود را در دسترس تر می بیند، فعالیت های تبلیغاتی شان را آغاز کرده و سفرهای انتخاباتی را استارت زده اند.

چراغ اول برای این سفرها را سردار رستم قاسمی وزیر نفت در دولت احمدی نژاد روشن کرد و سه شنبه شب وارد بوشهر شد.

وی که اخیرا از نام نویسی برای انتخابات ریاست جمهوری سخن گفته، قرار است تا روز جمعه در شهرهای بوشهر، گناوه، برازجان و عسلویه سخنرانی داشته باشد.

گویا محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام هم که برای سومین بار عزم ورود به انتخابات ریاست جمهوری کرده، قرار است هفته آینده به استان سفر کند.

شنیده ها حاکیست چهره های دیگری هم در حال برنامه ریزی و هماهنگی با دوستان خود در استان برای تدارک سفر به بوشهر می باشند.

به نظر می رسد با وجود شرایط کرونایی و تاکید بر فعالیت مجازی، بسیاری که خود را در قواره ریاست دولت می بینند، همچنان به شیوه های سنتی در تبلیغات قائلند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/22190