کد خبر: 22175 ، سرويس: سایر اخبار
تاريخ انتشار: 12 اسفند 1399 - 12:09
تذکر مجلس به «روحانی» درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی

نوای جنوب:حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین شهر در مجلس در تذکری به حسن روحانی خواستار رفع تبعیض بین بازنشستگان کشوری و لشکری با بازنشستگان تأمین اجتماعی شد.

نوای جنوب:حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین شهر در مجلس در تذکری به حسن روحانی خواستار رفع تبعیض بین بازنشستگان کشوری و لشکری با بازنشستگان تأمین اجتماعی شد. حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی به حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور ضرورت رفع تبعیض بین بازنشستگان کشوری و لشکری با بازنشستگان تأمین اجتماعی را متذکر شد.

 

خلاصه تذکر: ضرورت اجرای کامل و دقیق متناسب سازی حقوق بازنشستگانی که صندوق بیمه‌ای آنها تأمین اجتماعی است ولی شاغل در دستگاه‌های دولتی یا وابسته به دولت هستند و رفع تبعیض بین بازنشستگان کشوری و لشکری با بازنشستگان تامین اجتماعی.

 

متن تذکر: جناب آقای رئیس جمهور؛

بازنشستگانی که صندوق بیمه‌ای و بازنشستگی آنها تأمین اجتماعی است ولی شاغل در دستگاه‌های دولتی و وابسته به دولت هستند نیازمند توجه بیشترند چونکه آنان در مکاتباتشان از نثار عمر گرانمایه و نیروی سال‌های جوانی در راه توسعه، پیشرفت و آبادانی این آب و خاک در کنار همکاران دیگر خود سخن می گویند ولی اختلاف حقوق بین ایشان و دیگر کارمندان باعث ایجاد تبعیض شده و حقوق آنان تضییع شده است؛ لذا ضرورت دارد که متناسب سازی حقوق آنان با سایر کارکنان صندوق‌های بیمه‌ای و بازنشستگی به شکل منطقی و به صورت دقیق و کامل اجرا شود تا از هرگونه تبعیضی جلوگیری به عمل آید.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/22175