نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 اسفند 1399 - 18:21
دبیر ستاد مقابله با کرونا بوشهر:

نوای جنوب:دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر از خیز دوباره فوتی‌ها و بستری‌های کرونایی در این استان خبر داد و گفت: ۸۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

خیز دوباره فوتی‌ها و بستری‌های کرونایی در استان بوشهر

نوای جنوب:سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

وی گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ مورد از بستری بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۸ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: متأسفانه امروز چهار مورد فوتی ناشی از ابتلاء به کرونا، خانمی با ۶۲ سال سن بدون سابقه بیماری زمینه‌ای و به ترتیب خانم‌هایی با ۶۹ سال سن، ۷۰ سال سن و ۸۰ سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای فشارخون در استان بوشهر به ثبت رسید.

مجموع جانباختگان به ۸۸۹ نفر رسید

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه هم‌اکنون ۱۲ مورد در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۵ مورد از آنها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۲۰ هزار و ۳۰۹ نفر بوده است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: متأسفانه مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا ۱۱ اسفندماه به ۸۸۹ مورد رسیده است که از این تعداد ۸۶۹ نفر مورد مثبت قطعی و ۲۰ نفر مورد مشکوک بوده‌اند.

افزایش آمار مبتلایان زنگ خطر برای استان

کشمیری بیان داشت: افزایش آمار مبتلایان زنگ خطری برای استان است که نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط تمام افراد است.

وی افزود: در این شرایط ویژه باید از سفر به استان‌های پرخطر پرهیز نموده و لازم است برای کنترل اپیدمی در حال حاضر میزبان شهروندان این استان‌ها نباشیم.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آحاد مردم خواهشمندیم دورهمی‌ها را به حداقل برسانند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار