کد خبر: 22067 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 06 اسفند 1399 - 22:44
به مناسبت ولادت امام اول شیعیان
پیام تبریک شهردار خارگ به مناسبت ولادت باسعادت امام علی(ع) ، روز پدر

نوای جنوب:به راستی سیزدهم رجب روز تجلی ایمان و اوج عشق و معرفت است زیرا مولود کعبه با زهد و تقوا، ژرف اندیشی و ساده زیستی و رشادت بی نظیر خود در عرصه های عبودیت و انسانیت تاریخ بشریت را متحول و مزین به سیره خویش ساخت.

نوای جنوب:

بسمه تعالی

طلوع دل انگیز خورشید فروزان منظومه ی امامت و چراغ منور هدایت، مولای متقیان حضرت علی ابن ابیطالب (ع) ؛ بر شما و رهروان طریق حقیقت و پیروان راه ولایت  خجسته باد . این روز میمون را به تمام همشهریان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماییم.
به راستی سیزدهم رجب روز تجلی ایمان و اوج عشق و معرفت است زیرا مولود کعبه با زهد و تقوا، ژرف اندیشی و ساده زیستی و رشادت بی نظیر خود در عرصه های عبودیت و انسانیت تاریخ بشریت را متحول و مزین به سیره خویش ساخت.

پیرو امیر المؤمنان بودن به معنای گام برداشتن در مسیر الهی اوست ؛ هرگاه همراهی عزت مندانه ایشان با حضرت محمد صلوات الله علیه را به یاد می آوریم، آنگاه که ترویج دین خطرات و مخاطرات خود را داشت و نیز آن هنگام که اندیشه های متعالی ایشان در تبیین راهبردهای اساسی حکومت داری در نامه تاریخی ایشان به مالک اشتر را می خوانیم، رهبر و امیری را تصویر می کنیم که به راستی کائنات در برابر عظمت و شکوه بی مانندشان تعظیم کرده و به راستی هر فصل از زندگی پربارشان از شکل گیری دین، کانون خانواده، شجاعتشان در نبرد با دشمن، سکوتشان آنگاه که باید لب فرو می بست ، قضاوتشان و راهبری امت و … سرشار از پند وحکمت و معرفت است و امید است توفیق آن را داشته باشیم رهرو راستین آن حضرت باشیم.

اینجانب برخود لازم می دانم ولادت حضرت علی(ع) ، روز پدر و روز مرد را به عموم مردم متدین و گرانقدر ایران اسلامی به ویژه استان بوشهر و جزیره مرجانی خارگ و همه پدران فداکار این مرز و بوم تبریک و تهنیت عرض نمایم.

عبدالحمید صفایی

شهردار خارگ

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/22067