نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 اسفند 1399 - 20:44

نوای جنوب:به مناسبت پنجم اسفندماه و روز  مهندس آئین نکوداشت و تجلیل از مهندسین شهرداری و قدردانی از خدمات ارزشمند آنان برگزار گردید

نوای جنوب:به مناسبت پنجم اسفندماه و روز  مهندس آئین نکوداشت و تجلیل از مهندسین شهرداری و قدردانی از خدمات ارزشمند آنان برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه روز سه شنبه پنجم اسفندماه با حضور مهندس عباسی شهردار، سالاری عضو شورای اسلامی و *آقایان حبیب زارعی مدیر واحد فنی و عمران،حسین پاسالار، کرامت رستمی و رضا محمدزاده مهندسین تلاشگر واحد فنی و عمران شهرداری،* آئین نکوداشت روز مهندس در محل دفتر شهردار برگزار گردید.

 مهندس عباسی شهردار وحدتیه در این آئین ضمن تبریک سالروز ولادت دانشمند ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس طی سخنانی تصریح نمود با توکل برخداوند متعال و تکیه بر نبوغ و استعداد بی نظیر مهندسین تلاشگر شهرداری و تلاش همگانی شاهد خدمات ارزشمند و ماندگاری در حوزه های مختلف عمرانی خدماتی در سطح شهر هستیم که وظیفه خود میدانم مراتب قدردانی و قدرشناسی خویش را اعلام بدارم.

 در ادامه آقای سالاری عضو شورای اسلامی نیز با تبریک روز مهندس از تلاش و همت شهردار و مهندسین شهرداری در جریان سیلاب آذرماه شهر وحدتیه تشکر و قدردانی نمود.

 سپس مهندسین واحد فنی و عمران شهرداری نیز با تبریک متقابل از حسن نیت و توجه ویژه مهندس عباسی تقدیر و تشکر نمودند.

 در پایان نیز به رسم یادبود و به نشانه قدردانی و تجلیل،تکریم و سپاسگزاری از خدمات و زحمات مهندسین تلاشگر شهرداری لوح های سپاس و هدایایی تقدیم آنان گردید.





















کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار