نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 03 اسفند 1399 - 08:31

نوای جنوب:سلما هایک بازیگر سرشناس هالیوودی گفت واقعا از حرف مردم که دائما میگویند او به خاطر ثروت همسرش فرانسوا-هانری پینو با او ازدواج کرده ناراحت است.

نوای جنوب:سلما هایک بازیگر سرشناس هالیوودی گفت واقعا از حرف مردم که دائما میگویند او به خاطر ثروت همسرش فرانسوا-هانری پینو با او ازدواج کرده ناراحت است. سلما ۵۴ ساله و همسرش هنری ۵۸ ساله است. آن دو در روز ولنتاین دوازدهمین سالگرد ازدواجشان را جشن گرفتند. حایک می‌گوید او و همسرش احساسات جوشانی نسبت به هم دارند و این مردم هستند که روی ثروت همسر او تمرکز کرده‌اند و متوجه سحر و کاریزمای شگفت‌انگیز همسر او نیستند.

نظر بازیگر معروف درباره شایعات ازدواجش

فرانسوا-هانری پینو، کار‌آفرین و مدیر ارشد اجرایی فرانسوی ست، که در حال حاضر به‌عنوان مدیرعامل اجرایی و رئیس هیئت مدیره  شرکت کرینگ فعالیت می‌نماید. وی فرزند ارشد فرانسوا پینو بنیانگذار شرکت کرینگ است.  ثروت او ۳۳ میلیارد بر‌آورد میشود.

نظر بازیگر معروف درباره شایعات ازدواجش

سلما هایک میگوید: جادویی که درون ما وجود دارد در عکسها قابل دیدن نیست. وقتی ازدواج کردم برخی ادعا کردند  ازدواج مصلحتی و به خاطر پول است، هر جور که دلتان میخواهد فکر کنید، ما ۱۵ سال با قدرت در عشق در کنار همیم.

نظر بازیگر معروف درباره شایعات ازدواجش

این زوج دختر ۱۳ ساله‌ای به نام والنتیا دارند. سلما هایک معتقد است مردان ثروتمند دچار تبعیض شده اند و اغلب هیچ کسی عشق یا هوش آنها را جدی نمی‌گیرد. او میگوید قبل از ازدواج با همسرش چنین دیدگاه کلیشه‌ای را داشته اما در شخصیت او غرق شده. او رفتار همسرش را ستود و گفت همسرش همیشه با اخلاق است و بعد ار کارهای فشرده و سخت روزانه با او و دخترشان با لبخند رویرو میشود.

نظر بازیگر معروف درباره شایعات ازدواجش

گفتنی است فرانسوا هنری از ازدواجهای سابق خود سه فرزند دارد. فرانسوا ۲۰ ساله و ماتیلد ۱۹ ساله حاصل ازدواج با دوروتی لیپر و آگوستین ۱۴ ساله حاصل ازدواج با مدل لباس لیندا ایوانگلیستا است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ازدواج بازیگر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار