کد خبر: 21970 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 03 اسفند 1399 - 08:25
کشف ۵۷۰ کیلوگرم تریاک در عسلویه

نوای جنوب:فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ماموران پلیس شهرستان عسلویه با انجام تحقیقات شبانه روزی در اجرای طرح برخورد با توزیع کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر بارگیری و انتقال محموله مواد مخدربه استان‌های جنوبی مطلع شدند.

نوای جنوب:فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ماموران پلیس شهرستان عسلویه با انجام تحقیقات شبانه روزی در اجرای طرح برخورد با توزیع کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر بارگیری و انتقال محموله مواد مخدربه استان‌های جنوبی مطلع شدند.سردار خلیل واعظی افزود: قاچاقچیان مقدار قابل توجهی مواد مخدر را به روستای خره از توابع شهرستان عسلویه انتقال داده بودند و قصد داشتند به وسیله ۵ دستگاه موتورسیکلت آن‌ها را به خارج از شهرستان انتقال دهند.

او ادامه داد: ماموران قبل از هرگونه اقدام از سوی سوداگران مرگ و پس از هماهنگی با مقام قضائی، بلافاصله در قالب چند تیم عملیاتی به محل دپوی مواد اعزام شدند  و ۵۷۰ کیلو گرم تریاک را کشف و ۵ دستگاه موتورسیکلت را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی بوشهر بیان کرد: قاچاقچیان به محض اطلاع از حضور ماموران در محل با رها کردن محموله مواد مخدر متواری شدند و تلاش برای دستگیری متهمان در دستور کار است.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/21970