کد خبر: 21967 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 03 اسفند 1399 - 08:14
شعب اخذ رای در استان بوشهر اماکنی که امکان تهویه هوا وجود ندارد جابجا شوند.

نوای جنوب:استاندار بوشهر گفت: در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده، تعداد شعب اخذ رای در استان بوشهر بیش از ۱۶ درصد افزایش می‌یابد.

نوای جنوب:عبدالکریم گراوند ظهر شنبه در نشست ستاد انتخابات استان بوشهر اظهار داشت: به منظور ایجاد زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات سال آینده باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه امنیت و اقتدار کشور وابسته به حضور گسترده پرشور مردم در انتخابات است، افزود: حضور همه سلایق و جناح‌های سیاسی در انتخابات از مهم‌ترین عوامل برای مشارکت حداکثری خواهد بود و باید این شرایط فراهم شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه انتخابات با مشارکت بالا در تداوم و استمرار نظام تأثیرگذار خواهد بود اضافه کرد: از هم اکنون همه کمیته‌های ستاد انتخابات استان باید برنامه ریزی لازم را برای تأمین نیازمندی‌ها و رفع کمبودهای خود داشته باشند.

وی بر رصد و تحلیل شرایط انتخابات در استان بوشهر توسط ستاد انتخابات تاکید کرد و ادامه داد: در مورد انتخابات شوراها هم رعایت قانون در صلاحیت افراد مد نظر ستاد انتخابات باشد.

گراوند خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونا زیرساخت‌های لازم برای برگزاری روند اجرایی انتخابات به صورت الکترونیک فراهم شده و ستاد انتخابات آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات در شرایط شیوع کرونا داشته باشد.

استاندار بوشهر با اشاره به افزایش شعب اخذ رأی در انتخابات پیش رو گفت: با توجه به شیوع کرونا، به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی شعب اخذ رأی در استان افزایش می‌یابد و شعب اخذ رأی در اماکنی که امکان تهویه هوا وجود ندارد جابجا شوند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/21967