کد خبر: 21943 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 اسفند 1399 - 08:04
امام جمعه برازجان: مسئولان پاسخگوی ضرر مردم در بورس باشند

نوای جنوب:امام جمعه برازجان با اشاره به خسارت‌های وارد شده به مردم در بورس، گفت: مسئولان پاسخگوی ضرر و زیان مردم در بورس باشند.

نوای جنوب:حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز برازجان اظهار داشت: هفته‌های گذشته شاهد نابودی سرمایه مردم در بازار بورس بوده‌ایم و مسئولان و مدیرانی که مردم را دعوت و تشویق کردند تا سرمایه‌های خود را به بازار بورس بیاورند باید پاسخگوی این همه خسارت و زیان باشند.

وی اضافه کرد: برخی افراد تمام سرمایه‌های خود را به امید واهی وارد بورس کرده‌اند. از آن زن خانه دار گرفته تا دانش آموز، دانشجو، کارگر، کارمند، بازاری و … هرچه پس انداز کرده بودند وارد بازار بورس کردند اما متأسفانه به واسطه بی تدبیری سرمایه‌های آنها به نصف تبدیل و تقلیل یافته است.

امام جمعه برازجان ادامه داد: اگر وضع به همین منوال باشد مردمی که اعتماد کردند و سرمایه اندک خود را به بورس آورده‌اند دیگر رغبتی ندارند که در بورس بمانند و برای همیشه اعتمادشان به گفته و وعده مسئولین سلب می‌شود.

وی با اشاره به وقوع زلزله شهرستان سی سخت و پادنا بیان کرد: متأسفانه در این هفته شاهد زلزله نسبتاً شدیدی در استان کهکیلویه و بویراحمد بودیم که موجب ویرانی خانه‌های مردم و مصدومی جمعی از هموطنان شد. امید است مسئولین و مردم نوع‌دوست همچون گذشته به یاری آسیب دیدگان بشتابند و در رسیدگی به آنها از هیچ کوششی دریغ نکنند.

مصلح تاکید کرد: این نوع زلزله‌ها می‌تواند هشداری باشد برای ما و سایرین که در موضوع مقاوم سازی اقدامات پیشگیرانه داشته باشیم و نسبت به بیمه کردن روستاهای آسیب پذیر چاره اندیشی کنیم.

وی با اشاره سخنان رهبر معظم انقلاب به مناسبت ۲۹ بهمن سالروز قیام مردم تبریز افزود: از نکات مهم سخنان رهبری، تمجید از مردم آذربایجان و اشاره به دستاوردهای انقلاب در زمینه‌های دفاعی - نظامی و پیشرفت‌های علمی که ملت ما را بانشاط، سربلند و مستقل کرده است.

امام جمعه برازجان بیان کرد: عمل انقلابی عامل پیشرفت بوده و هر جا انقلابی عمل کردیم عقب ماندگی نداشتیم. در موضوع برجام فقط عمل طرف ملاک است نه حرف؛ حرف و وعده زیاد شنیدیم و این دفعه فقط عمل.

وی با تاکید بر حضور حداکثری و پرشور و انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو، افزود: علاج دردهای مزمن کشور در انتخابات پرشور و انتخاب صحیح و اصلح است.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/21943