کد خبر: 21923 ، سرويس: اخبار ورزشی
تاريخ انتشار: 01 اسفند 1399 - 10:25
آغاز مسابقات فوتبال باشگاهی برازجان پس از توقف 10ساله+تصاویر

نوای جنوب:دوتیم پس از ورود به زمین ابتدا به منظور تکریم از زحمات پیشکسوتان عرصه داوری بصورت نمادین بمدت ۵ دقیقه با قضاوت ناصرراستی و کمکهای وی حسین مهدوی و عباس عرب به میدان رفتند و در ادامه نیز پس از انجام تشریفات قبل از بازی ، هردوتیم بصورت رسمی برابر هم قرار گرفتند.

نوای جنوب:چرخ رقابت های فوتبال باشگاههای شهر برازجان پس از یک دهه توقف به حرکت درآمد.
به همت هیات فوتبال و همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان   ، عصر روز پنجشنبه ۹۹/۱۱/۳۰ با حضور      کمارج حاجی رییس اداره ورزش و جوانان ، اعضای هیات فوتبال دشتستان، جمعی از پیشکسوتان ورزش و خانواده بازرگان ، مسابقات فوتبال بزرگسالان باشگاههای برازجان گرامی داشت زنده یاد حاج ناصر بازرگان طی آیینی خاص با برگزاری بازی تیمهای فولاد و دشتستان در ورزشگاه تختی این شهر آغاز شد.
دوتیم پس از ورود به زمین ابتدا به منظور تکریم از زحمات پیشکسوتان عرصه داوری بصورت نمادین بمدت ۵ دقیقه با قضاوت ناصرراستی و کمکهای وی حسین مهدوی و عباس عرب به میدان رفتند و در ادامه نیز پس از انجام تشریفات قبل از بازی ، هردوتیم بصورت رسمی برابر هم قرار گرفتند.
در این بازی که مهرداد بازیاری بهمراه کمکهای خود حسن زاده ، سجادی زاده و بازرگان داوری آن را بعهده داشتند سهم هر تیم در هر نیمه یک گل بود تا تلاش آنان در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی یک بر یک بیانجامد.





































لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/21923