کد خبر: 21878 ، سرويس: سایر اخبار
تاريخ انتشار: 29 بهمن 1399 - 13:20
تجمع بازنشستگان تامین اجتماعی مشهد مقابل استانداری +عکس

نوای جنوب:بازنشستگان کارگری شهر مشهد با حضور مقابل ساختمان استانداری استان خراسان رضوی، به شرایط معیشتی خود اعتراض کردند.

نوای جنوب:

تجمع بازنشستگان مشهد مقابل استانداری

 به نقل از ایلنا؛ امروز (۲۹ بهمن ماه) جمعی از بازنشستگان کارگری شهر مشهد با حضور مقابل ساختمان استانداری، نسبت به شرایط معیشتی و دستمزدهای پایین انتقاد کردند.

این تجمع از ساعت ۱۰صبح امروز همزمان با فراخوان سراسری بازنشستگان کشور برگزار شده و حاضران با در دست داشتن پلاکاردهایی، مطالبات خود را مطرح کرده‌اند.

این بازنشستگان می‌گویند: اعتراض ما به نحوه اجرا و اصلاح همسان‌سازی حقوق‌ها و میزان ناچیز مستمری‌هاست به همین دلیل مقابل استانداری حاضر شده‌ایم و از این نهاد دولتی درخواست داریم به مطالبات ما در ارتباط با پرداخت بدهی‌های بازنشستگان پاسخ دهد.

آن‌ها گفتند: ما به افزایش ناچیز دریافتی‌ها که ناشی از اعمال نشدن قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی است، اعتراض داریم و از دولت می‌خواهیم برای اجرای قانون بدهی‌های خود را به جامعه کارگری و بازنشسته و در راس آن سازمان تامین اجتماعی بپردازد.

بازنشستگان مشهدی می‌گویند: ما خواستار افزایش مستمری‌ها به اندازه سبد معیشت، ارائه خدمات درمانی رایگان و مکفی به بازنشستگان و فراهم آوردن خدمات رفاهی مناسب هستیم.

تجمع بازنشستگان مشهد مقابل استانداری

تجمع بازنشستگان مشهد مقابل استانداری

 
لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/21878