نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 23 بهمن 1399 - 00:29

نوای جنوب:این فرد با جعل عنوان مامور یکی از نهادهای دولتی، مشاور خانواده و به بهانه حل مشکلات قضائی وکاری، شهروندان را به دستگاه خودپرداز بانک ها کشانده و مبالغی کلاهبرداری کرده است.

نوای جنوب:

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از مردم خواست فریب فردی که با معرفی خود به عنوان مامور یکی از نهادهای دولتی مدعی حل مشکلات آنان است، نخورند.

 سرهنگ صیادی گفت: در چند روز اخیر، فردی با جعل عنوان مامور یکی از نهادهای دولتی، مشاور خانواده و به بهانه حل مشکلات قضائی وکاری، شهروندان این شهرستان را فریب داده و با هدایت آن‌ها به دستگاه خودپرداز بانک ها، مبالغی کلاهبرداری کرده است.

او تاکید کرد: پلیس آگاهی شناسایی و دستگیری فرد کلاهبردار را به صورت ویژه با پیگیری سرنخ‌های به دست آمده در دستور کار دارد و از شهروندان هم خواست فریب افرادی که با هر عنوانی، خود را مامور ادارات و سازمان‌های دولتی معرفی می‌کنند نخورند و قبل از ارائه هرگونه اطلاعات یا پرداخت وجهی، برای اطمیتان از هویت واقعی آنان، با دستگاه و اداره مربوط تماس بگیرند.

فرمانده انتظامی دشتی عنوان کرد: حتی در صورت مراجعه حضوری، از آن‌ها کارت شناسایی بخواهند و در صورت دیدن هرگونه مورد مشکوک نیز بلافاصله مراتب را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

صیادی افزود: اصناف وکسبه، تاکسی‌های شهری و برون شهری، آژانس‌ها و بازاریان از اقشار محترمی هستند که با توجه نوع شغل خود به طور معمول مورد هدف مجرمین در ارتکاب جرایم کلاهبرداری خود هستند و بیشتر باید مراقب باشند.

او بیان کرد: این مجرم کلاهبردار با اقدامات تخصصی شبانه روزی ماموران و کارآگاهان پلیس و حمایت مرجع قضائی شناسایی و دستگیر خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: مهمترین اصل در پیشگیری از شکل گیری جرایم مشابه، توجه شهروندان به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی و همراهی مردم با پلیس برای ارتقاء امنیت عمومی است که به طور قطع تا امروز نیز شاهد همین روند در شهرستان دشتی بوده‌ایم و رسانه‌ها نیز یاری رسان پلیس برای تحقق امنیت و آرامش پایدار بوده اند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
کلاهبرداری

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار