کد خبر: 21654 ، سرويس: اخبار ورزشی
تاريخ انتشار: 19 بهمن 1399 - 13:05
آیا کسی صدای دل شکسته فهیم را می‎شنود؟

نوای جنوب: فهیم عرب زاده ورزشکار خارگی که اهالی ورزش او را با لباس شماره۲۳ تیم ملی هندبال ساحلی می‌شناسند به علت بی‌توجهی مسئولان به درمان آسیب دیدگی‌اش اعلام کرده با ورزش خداحافظی می‌کند.

نوای جنوب: فهیم عرب زاده ملی پوش خارگی تیم هندبال ساحلی کشورمان، در پستی که در فضای مجازی منتشر کرده نوشته یک سال است درگیر مصدومیتی است که کتفش را دچار مشکل کرده و برای درمان آن کسی به او یاری نرسانده است.

او در این پست اعلام کرده که به همین علت از دنیای ورزش کنار می‌رود.

فهیم عرب زاده سال۱۳۷۳ در شهر خارگ، در خانواده‌ای کاملا هندبالی به دنیا آمد.

فهیم از سن ۱۳ سالگی با هندبال سالنی شروع کرد و در سال‌های ۸۵ و۸۶ همراه با سه برادر خود استخوان‌بندی اصلی تیم جزیره خارگ را تشکیل داد. 

آیا کسی صدای دل شکسته فهیم را می‎شنود؟

او، سال ۸۹  برای نخستین بار به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شد و سال۹۳ به همراه تیم بوشهر به نایب قهرمانی هندبال ساحلی ایران رسید.

عرب زاده، سپس همراه با تیم کشورمان برای شرکت در مسابقات عمان ۲۰۱۵ به مسقط رفت. او در مسابقات آسیایی تایلند به همراه تیم ملی هندبال ساحلی مقام سوم و در مسابقات قهرمانی جهان در روسیه (۲۰۱۸) مقام هشتم دنیا را کسب کرد.

فهیم، پارسال که از ناحیه کتف آسیب دید، امیدوار بود که زود جراحی کند و با قدرت تمام به عرصه هندبال ساحلی برگردد، امیدی که ناامید شده و او را به رغم علاقه‌اش مجبور به خداحافظی با هندبال کرده است.

او حتی دی امسال هم به اردوی تیم ملی هندبال ساحلی برای شرکت در مسابقات آسیایی چین دعوت شده بود.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/21654