نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 بهمن 1399 - 02:14

نوای جنوب:رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: استفاده رانندگان از تلفن همراه که به فراوانی دیده می‌شود، هم جریمه دارد و هم باعث می‌شود نمره منفی بگیرند.

نوای جنوب:

رئیس پلیس راه استان بوشهر با تاکید به رانندگان برای رعایت دقیق قوانین گفت: واژگونی خودرو در استان بوشهر بالاتر از میانگین کشوری است.

 سرهنگ جابر پاپری گفت: بر اساس تجزیه و تحلیل آمارها، میزان تصادفات ناشی از واژگونی خودرو در جاده‌های استان بوشهر بالاتر از میانگین کشوری است.

او ادامه داد: آخرین تصادف ناشی از واژگونی دیروز(جمعه ۱۰ بهمن) در جاده بوشکان در شهرستان دشتستان رخ داد که بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید، یک نفر فوت کرد.

رئیس پلیس راه استان بوشهر استفاده از تلفن همراه و رعایت نکردن سرعت مطمئن را دو عامل مهم در واژگونی خودروها عنوان کرد.

پاپری از رانندگان خواست، سرعت اطمینان بخش را رعایت کنند، هنگام رانندگی از تلفن همراه استفاده نکنند و از انحراف به چپ و سبقت غیرمجاز بپرهیزند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: استفاده رانندگان از تلفن همراه که به فراوانی دیده می‌شود، هم جریمه دارد و هم باعث می‌شود نمره منفی بگیرند.

پاپری سپس به تصادفات موتورسواران اشاره کرد و افزود: دیروز در جاده شاهزاده ابراهیم در شهرستان دشتستان، شاهد تصادف موتورسیکلت بودیم که بر اثر آن دو نفر به شدت زخمی شدند.

او از موتور سواران خواست کلاه ایمنی بر سر بگذارند زیرا علت بیشتر تصادف‌های فوتی موتورسواران به علت ضربه به سر بوده است.

رئیس پلیس راه استان بوشهر، همچنین تاکید کرد: از موتورسیکلت برای رفت و آمد در بزرگراه و راه اصلی استفاده نشود.

پاپری با اشاره به اینکه از ابتدای بهمن تا کنون چند سانحه رانندگی منجر به فوت در استان رخ داده است، گفت: دو روز پیش بر اثر برخورد  وانتی که خلاف جهت حرکت می‌کرد با یک دستگاه تریلر، راننده هر دو خودرو جان خود را از دست دادند.

او بیان کرد: رانندگان بین خطوط رانندگی کنند و از حرکت در خلاف جهت بپرهیزند تا شاهد چنین سوانحی نباشیم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
واژگونی خودرو

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار