نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 بهمن 1399 - 18:09

نوای جنوب:دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تشریح شرایط اقتصادی و سیاسی کشور، اظهارداشت: من برای وضعیت کنونی کشور اعلام خطر می‌کنم.

نوای جنوب:به نقل از ایلنا، محسن رضایی امروز -۱۱ بهمن ماه - در یادواره شهدای شهرستان بویراحمد گفت: در محضر خانواده شهدا اعلام خطر می‌کنم، بعد از دفاع مقدس انحرافاتی بزرگی صورت گرفت و سه میلیون جوان درس پَس داده و بسیجی که با دست خالی مقابل دشمنان تا دندان مسلح ایستاده بودند از اداره کشور کنار گذاشته شد و از آن‌ها خواستند که در پادگان‌ها بمانند و اداره کشور به دست کسانی سپرده شده که الان فقر، فساد و تبعیض محصول آن‌ها است.

رضایی با تشریح وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور، ادامه داد: من می‌دانم چه در خانه‌های مردم می‌گذرد و چه فشار‌های اقتصادی بر مردم است. در این کشور یک عده‌ای نان قرضی از نانوا‌ها می‌گیرند و عده‌ای ناشکر هم به ارزش‌ها توهین می‌کنند، اما شما دندان روی جگر می‌گذارید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید براینکه در اقتصاد و فرهنگ از جنگ رفته‌ها و امتحان پس داده‌ها استفاده نشده، اظهارداشت: مسئولیت اقتصاد و فرهنگ را کسانی بر عهده گرفتند که ریل‌گذاری اشتباه را انجام دادند و نتیجه‌اش فقر در کشور است.

رضایی گفت: نتیجه کنار گذاشتن این شده که فداکاری، از خودگذشتگی و ایثار جای خود را به قدرت‌طلبی، مال اندوزی، خودخواهی، خود بزرگ‌بینی داده و اگر این روال ادامه یابد یک زنگ خطر است.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به این مورد که در این سه دهه، کار‌های خوبی هم در کشور ایجاد شده و منکر آن‌ها نیستیم، خاطرنشان کرد: حرف ما این است که نباید فساد و تبعیض و فقر وجود داشته باشد، تا حرفی می‌زنیم می‌گویند جاده و ریل و این موارد احداث شده و ما می‌گوییم این‌ها باید ایجاد می‌شد.

او با بیان اینکه نباید در کنار این همه فداکاری انحراف سیاسی باشد، اظهار داشت: همین انحرافات سیاسی، سال‌ها فرصت سازندگی را از ما گرفت، دهه دوم، سوم و چهارم این ریل انحرافی ایجاد شد، اما در دهه پنجم انقلاب باید ریل‌گذاری جدیدی ایجاد شود.

دولت‌ها سفره خود را از مردم جدا کرده اند

رضایی گفت: رابطه دولت با مردم عوض شده است، در دوران دفاع مقدس، اکثراً پاسدار و مردم بودند، نه حقوق بگیر و نه ارتشی بودند و سفره دولت و مردم یکی بود، اما در این سه دهه، دولت سفره‌اش را از مردم جدا کرده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مردم ما از این وضعیت اقتصادی راضی نیستند، یادآورشد:ملت انتظار دارند که مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم برطرف شود.

بازیگران داخلی و خارجی به فکر تغییر مسیر انتخابات هستند

رضایی در ادامه سخنان خود به انتخابات‌ها در ایران اشاره و اظهارداشت: انتخابات می‌شود و یکسری بازیگران داخلی و خارجی می‌آیند تا مردم را منحرف کنند و بعد از انتخابات باز همین بازیگران داخلی و خارجی به فکر انحراف مردم هستند و یا در انتخابات و یا در نتیجه انتخابات تاثیر می‌گذارند که به فضل الهی این مسیر عوض می‌شود و اجازه دخالت به کسی نخواهیم داد.

کهگیلویه و بویراحمد گدا نیست

این فرمانده ارشد نظامی گفت: مگر کهگیلویه و بویراحمد گدا است؟ ثروت عظیمی که در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، در بسیاری از استان‌های دیگر نیست. این استان سرشار از گیاهان دارویی، نفت و گاز، آثار باستانی است و همچنین در میان چهار استان پرجمعیت قرار دارد. این‌ها سرمایه‌های عظیمی هستند که می‌تواند این استان را به یک استان ثروتمند تبدیل کند.

او افزود: این استان می‌تواند نقش بسزایی در حمل و نقل و تجارت داشته باشد، اما می‌بینیم که بر اثر سوء مدیریت دو نفر آدم چه فاجعه‌ای بر سر کارخانه قند یاسوج به بار می‌آوردند و چوب حراج به آن زدند و این شایسته نظام و انقلاب اسلامی نیست.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
محسن رضایی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار