نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 بهمن 1399 - 08:23

مدیر کل دیوان محاسبات استان به همراه مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر از روند اجرای پروژه های آبرسانی در شهر بوشهر وتنگستان بازدید نمودند.





نوای جنوب:مدیر کل دیوان محاسبات استان به همراه مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر از روند اجرای پروژه های آبرسانی در شهر بوشهر وتنگستان بازدید نمودند.

عبدالحمید حمزه‌پور در بازدید مدیرکل دیوان محاسبات استان بوشهر از پروژه‌های آب‌شیرین‌کن بوشهر و نوار ساحلی تنگستان وهمچنین مخزن ۵۰۰۰ مترمکعبی شهر دلوار با تاکید بر نقش مهم این پروژه‌ها در تامین آب پایدار شهرها و روستاهای استان اظهار داشت: جهت تامین مطمئن آب اکنون به ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار مترمکعب آب، از طریق شیرین‌سازی آب دریا در برنامه کاری شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به روند اجرای پروژه آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعبی بوشهر پرداخت و گفت: این طرح با همکاری و مشارکت گروه سرمایه‌گذاری مپنادرحال اجرا می‌باشد که درآینده ای نزدیک فاز اول آن به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین درخصوص پروژه های آبرسانی در تنگستان گفت : با توجه مشکلات آب آشامیدنی درنوارساحلی تنگستان با پیگیری های انجام شده و اجرای طرح‌های مختلف این شرکت درتابستان گذشته مشکلات نوار ساحلی تنگستان کاهش چشمگیری داشت.

وی یکی دیگر از اقدامات این شرکت را اجرای پروژه آبشیرین کن نوارساحلی تنگستان عنوان نمود واظهارداشت: این پروژه جهت تامین آب نوارساحلی تنگستان در نظر گرفته شده است ودارای ظرفیت۷۵۰۰مترمکعب درشبانه روز می باشدکه امیدواریم با افتتاح این پروژه مشکل آب نوارساحلی تنگستان به طور کامل رفع شود.

وی همچنین در خصوص ساخت مخزن شهردلوار افزود: این پروژه به منظور ذخیره پایدار آب شهر دلوار ساخته شده است که این مخزن دارای حجم ۵۰۰۰مترمکعب ،اباب ساختمان کلرزنی ،۱واحد ایستگاه پمپاژ،ساختمان دیزل ژنراتور ومحوطه سازی ودیوارکشی می باشد که در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین گفت : در راستای تسریع اجرای طرح‌های عمرانی نیازمند همکاری و همیاری دیوان محاسبات به منظور تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌ها براساس برنامه زمان‌بندی هستیم وامیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات استانی و ملی در اجرای طرح‌های آب و فاضلاب در اجرای پروژه های آبرسانی تسریع گردد.

مدیرکل دیوان محاسبات استان نیز در این بازدید ضمن تقدیر از خدمات شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر افزود : پروژه‌های آبرسانی دراستان از اهمیت بالایی برخوردار هستند.چون آب سرمایه‌ی ملی است واداره کل دیوان محاسبات به منظور رفع مشکلات و تسریع در اجرای پروژه‌های آبرسانی استان بوشهر آمادگی کامل جهت همکاری در چارچوب قوانین و مقررات دارد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
حمزه پور

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار