کد خبر: 21302 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 07 بهمن 1399 - 11:20
از توقیف شوتی‌ها در گناوه تا محموله ۸۰۰ میلیونی قاچاق در بندر دیّر

نوای جنوب:جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف 4 دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق به ارزش 4میلیارد و 16 میلیون ریال در شهرستان گناوه خبر داد.

نوای جنوب:

سرهنگ حیدر سوسنی در تشریح این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت توقیف خودروی شوتی ماموران یگان امداد و آگاهی با همکاری پلیس اطلاعات این فرماندهی در محور جاده بندر ریگ به گناوه به 3 دستگاه خودرو وانت پراید و یک دستگاه خودروی سمند به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند و آنها را برای بررسی های بیشتر متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو های توقیفی 38 طاقه پارچه خارجی و انواع لوازم آشپزخانه خارجی قاچاق فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر اشاره کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده 4میلیارد و 16 میلیون ریال برآورد شده است.

توقیف محموله قاچاق لوازم خانگی قاچاق در دیر

فرمانده انتظامی شهرستان دیر از توقیف یک دستگاه خودرو وانت حامل 800 میلیون ریال لوازم خانگی قاچاق خبر داد.

سرهنگ مهدی نظریه در این باره عنوان کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران کلانتری آبدان، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک  دستگاه خودرو پراید وانت مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: پس از متوقف نمودن و بازرسی از این خودرو  2 دستگاه ماشین لباسشویی و 2 دستگاه ماشین ظرفشویی به مارک LG و یک دستگاه تلویزیون 65 اینچ به مارک سونی بدون مدارک گمرکی کشف شد.

سرهنگ نظریه با بیان اینکه یک نفر متهم در این رابطه در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت، افزود: کارشناسان مربوطه ارزش کالای مکشوفه را 800 میلیون ریال برآورد کردند.

کاهش 30 درصدی وقوع سرقت به عنف در شهرستان عسلویه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از کاهش 30 درصدی وقوع سرقت های به عنف در دی‌ماه 99 خبرداد.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/21302