نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 06 بهمن 1399 - 08:21
در گفتگو با نوای جنوب

نوای جنوب:وی تصریح کرد: کمک‌هایی از شورای راهبردی پتروشیمی‌های مستقر در منطقه پارس جنوبی در این دوره از نمایندگی برای بهداشت و درمان حوزه انتخابیه دریافت شده است و پیگیر استمرار این کمک‌ها برای رفع دیگر نیازمندی‌های حوزه بهداشت و درمان منطقه هستم.





نوای جنوب:نماینده مردم  دیّر، ،کنگان، ،جم و  عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار ساخت مرکز جدید خدمات جامع سلامت بردخون که به حق یکی از دغدغه‌های اصلی مسؤولین و مردم بود، با تلاش‌ها و رایزنی‌هایی که صورت گرفت تأمین شده است و ان‌شاالله در دهه فجر امسال عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
 حجت الاسلام موسی احمدی در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت و اورژانس ۱۱۵ بردخون با تقدیر از رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: اقدامات خیلی خوبی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دیّر با همکاری و مساعدت دکتر کشمیری ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و آخوندی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر انجام شده است که چشمگیر بوده و قطعاً این تلاش‌ها به طور مستمر ادامه خواهد یافت.
نماینده مردم دیّر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: اعتبار ساخت مرکز جدید خدمات جامع سلامت بردخون که به حق یکی از دغدغه‌های اصلی مسؤولین و مردم بود، با تلاش‌ها و رایزنی‌هایی که صورت گرفت تأمین شده است و ان‌شاالله در دهه فجر امسال عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
وی با بیان اینکه حوزه سلامت از اولویت‌های کاری در این دوره از نمایندگی مردم شریف جنوب استان قرار دارد، اضافه کرد: بجد پیگیر توسعه زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان بخش بردخون هستم و در همین مدت نمایندگی توفیقات خوبی هم حاصل شده است و ان‌شاالله با همکاری مردم و مسؤولین نیازمندی‌ها و مشکلات مردم از این حوزه نیز مرتفع خواهد شد.
نماینده مردم دیّر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دیّر گفت: با تلاش‌هایی که صورت گرفت و آگهی جدید وزارت بهداشت سهمیه استخدامی به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تعلق گرفت که در شهرستان دیّر 38 نفر نیروی تخصصی بهداشت و درمان جذب خواهند شد که بخشی از نیازمندی‌های شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امام هادی (ع) دیّر را مرتفع می‌کند.
احمدی ادامه داد: ۲۱ درصد از سهمیه استخدامی شهرستان دیّر به بخش بردخون اختصاص یافته است و شامل ماما، بهیار، کارشناس آزمایشگاه، کارشناس بهداشت عمومی و کارشناس فوریت‌های پزشکی است.
وی تصریح کرد: کمک‌هایی از شورای راهبردی پتروشیمی‌های مستقر در منطقه پارس جنوبی در این دوره از نمایندگی برای بهداشت و درمان حوزه انتخابیه دریافت شده است و پیگیر استمرار این کمک‌ها برای رفع دیگر نیازمندی‌های حوزه بهداشت و درمان منطقه هستم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شیخ موسی احمدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار