کد خبر: 21215 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 04 بهمن 1399 - 13:14
امام جمعه خارگ: به مسئولان استان امید نداریم

نوای جنوب:امام جمعه خارگ با بیان اینکه مشکل ایاب و ذهاب اهالی جزیره باید برای همیشه حل شود، گفت: این وضعیت تردد زیبنده جزیره خارگ نیست.

نوای جنوب:حجت‌الاسلام موسی کمالی در خطبه‌های نماز جمعه خارگ با اشاره به موضوع سالروز وفات ام البنین اظهار داشت: این روز به عنوان روز همسران و مادران شهید است که مقام این عزیزان باید ارج گذاری شود.

وضعیت فعلی تردد زیبنده خارگ نیست/ به مسئولان استان امید نداریم

وی افزود: اقدامات ارزشمندی در رزمایش نیروهای مسلح صورت گرفته که این همت والا جای تقدیر دارد. توان دفاعی فرزندان ایران اسلامی بسیار بالاست و این هوشیاری و توانمندی نیروهای مسلح بوده که ترس را دل دشمنان ایران اسلامی ایجاد کرده و این توان دفاعی بالا بازدارنده است.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: در آستانه آغاز دهه مبارک فجر انقلاب هستیم که با سرلوحه قرار دادن اصول بهداشتی و رعایت پروتکل‌های به پیشواز این دهه گرامی خواهیم رفت.

کمالی با اشاره به مشکل ایاب و ذهاب اهالی صبور خارگ خاطر نشان کرد: زیبنده جزیره خارگ نیست، چرا مسئولان چشم و گوششان را بسته‌اند.

وی تاکید کرد: اگر این جزیره مهم است پس چرا چهل سال است که مشکل ایاب و ذهاب حل نمی‌شود. زیبنده نیست زن و بچه مردم با قایق تردد کنند.

امام جمعه خارگ ادامه داد: ما به مسئولان استان امید نداریم. از رئیس سازمان بنادر و دریانوردی خواهش می‌کنیم که مشکل مردم را برای همیشه حل کند. همانطور که مشکل تمام بنادر را حل کردند مشکل مردم خارگ را حل نیز کنند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/21215