کد خبر: 21084 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 28 دي 1399 - 01:22
پیام تسلیت مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س)

نوای جنوب:مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها پیام تسلیت صادر کرد.





نوای جنوب:مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت بزرگ بانوی عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها پیام تسلیت صادر کرد.
متن پیام تسلیت دکتر زهرا نویدی فرد بدین شرح است:


فاطمیه ایام حزن اهل بیت و روزهای غمباری که شیعیان جهان به یاد اسوه اخلاق و فضائل بزرگ بانوی عالم به سوگ می نشینند ، در رسای مظلومیت او نوحه سرایی می کنند و درس استقامت و پایداری از مکتب او فرا می گیرند.
  حضرت فاطمه زهرا (س ) چشمۀ جوشان خردمندی و فرزانگی و سرمشق و راهنمای یک بانوی مسلمان در عرصه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی است و تا همیشه تاریخ منشاء فیض الهی خواهد بود.
امروزه شکوه ،منزلت و جایگاه زنان مسلمان با تاسی و پیروی از سیره و روش بزرگ بانوی جهان اسلام معنا یافته و بی تردید این الگو پذیری تا همیشه تاریخ مسیر سعادت و خیر و برکت در زندگی زنان و مردان مسلمان خواهد بود.
اینجانب فرارسیدن ایام سوگواری فاطمیه و سالروز شهادت پاره تن پیامبر (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) را به همه رهروان حضرتش تسلیت عرض می نمایم .

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/21084