کد خبر: 21047 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 26 دي 1399 - 09:14
خاموشی‎های زمستانی به استان بوشهر هم رسید

نوای جنوب:سرپرست شرکت برق استان بوشهر ادامه داد: اولویت نخست این شرکت تأمین برق مشترکان خانگی است و به همین منظور همه ظرفیت‌ها برای تأمین برق پایدار آن‌ها به‌کار گرفته شده است.





 

نوای جنوب:همزمان با خاموشی های ساعتی در پایتخت و کلانشهرها، این موضوع در برخی نقاط استان بوشهر هم رخ داد.

 سرپرست شرکت توزیع برق استان بوشهر دلیل این موضوع را انشعاب‌های غیرمجاز می داند که باعث افزایش بار شبکه و اعمال خاموشی‌های ناخواسته در می‌شوند.

صادق زنده بودی بیان کرد: با توجه به اینکه در روز‌های اخیر فعالیت ماینر‌ها (دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال) به کمبود برق در کشور دامن زده، کشف و قطع برق این دستگاه‌ها در استان بوشهر آغاز شده است.

زنده‌بودی ادامه داد: اولویت نخست این شرکت تأمین برق مشترکان خانگی است و به همین منظور همه ظرفیت‌ها برای تأمین برق پایدار آن‌ها به‌کار گرفته شده است.

او گفت: با توجه به کمبود گاز در برخی از استان‌های کشور، از مشترکان محترم استان بوشهر انتظار می‌رود در راستای تأمین برق و جلوگیری از خاموشی، مدیریت مصرف گاز و برق را در اولویت قرار دهند.

 سرپرست شرکت توزیع برق استان بوشهر از مشترکان برق استان که در تابستان امسال با مدیریت بهینه مصرف برق، به گذر موفق و بدون خاموشی از اوج بار تابستان کمک کردند، قدردانی کرد و گفت: امیدواریم این همکاری در مقطع کنونی که برخی از مشترکان با کمبود گاز مواجه هستند نیز با موفقیت ادامه یابد.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/21047