کد خبر: 20978 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 23 دي 1399 - 11:28
۲ هزار تن سهمیه روغن خام نصیب استان بوشهر شد/ فروش اجباری کالا همراه روغن ممنوع!

نوای جنوب:او عنوان کرد: در ادامه تامین روغن خام، به تازگی ۳۰۰ هزار تن روغن خام موجود در بنادر آزادسازی شده و در اختیار شرکت بازرگانی دولتی قرار گرفته است تا برای تولید روغن مصرفی به کارخانه‌ها داده شود.

نوای جنوب:سید حسین حسینی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: در چند ماه اخیر شرایطی برای تامین روغن خامی که باید وارد می‌شد، در کشور پیش آمد که با پیگیری وزارت صنعت، معدن و تجارت و همکاری بانک مرکزی، منابع ارزی مورد نیاز ترخیص محموله روغن خام که در بنادر کشور وجود داشت، تامین و پرداخت شد.

او عنوان کرد: در ادامه تامین روغن خام، به تازگی ۳۰۰ هزار تن روغن خام موجود در بنادر آزادسازی شده و در اختیار شرکت بازرگانی دولتی قرار گرفته است تا برای تولید روغن مصرفی به کارخانه‌ها داده شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: دو هزار تن از این ۳۰۰ هزار تن به این استان اختصاص یافته است که برای تولید روغن مورد نیاز استان در اختیار چهار کارخانه تولید روغن در دزفول، گچساران، سیرجان و بندرعباس قرار می‌گیرد. این کارخانه‌ها اکنون در حال دریافت سهمیه خود از شرکت بازرگانی دولتی هستند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/20978