کد خبر: 20874 ، سرويس: اخبار ورزشی
تاريخ انتشار: 18 دي 1399 - 09:19
سفر ایرانجوان بوشهر به رشت در هاله‌ ابهام

نوای جنوب:سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: این تیم روز شنبه هفته آینده برابر تیم مدعی سپیدرود در لیگ دسته دوم بازی دارد اما به دلیل مشکل مالی نوز سفر آن به شهر رشت در هاله‎ای از ابهام قرار دارد.

نوای جنوب:عبدالرحیم خرمزی افزود: امسال با قرارداد سفید به ایرانجوان برگشتم تا دین خود را به تیم محبوبم ادا کنم اما با این وجود تیم در ابتدای فصل با مشکل مالی مواجه شده و بازیکنان در تمرین‎ها حاضر نمی‏‌شوند.

 وی بیان کرد: از همان ابتدای فصل نیز از مشکلات خبر دار بودم ولی توقع نداشتم که ۲ ساعت مانده به بازی نخست تیم، ندانم باید کدام بازیکنان را در ترکیب تیم قرار دهم زیرا برخی از آنها به دلیل مشکل مالی تیم را ترک کرده بودند.

خرمزی ادامه داد: وقتی با بازیکنان قرارداد بسته می‌شود آنها روی این قرارداد و پول دریافتی حساب می‎کنند و طبیعی است در صورت محقق نشدن وعده‌‎ها تمرکز آنها بهم می‌خورد.

وی یادآور شد: برای فصل جاری ۱۳ بازیکن بومی زیر ۲۳ سال به ایرانجوان اضافه شده ولی با مشکلات مالی چندین بار تمرکز آنها بهم خورده و اکنون نیز در تمرین‌‏ها حاضر نمی‌شوند.

خرمزی اظهار داشت: ایرانجوان امسال به عنوان یک تیم مدعی راهی رقابت‎ها شد اما با این وجود در ابتدای فصل به بن بست خورده‌است.

ایرانجوان بوشهر اکنون با هفت امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

این تیم باید روز شنبه در رشت به مصاف سپیدرود این شهر برود.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/20874