کد خبر: 20857 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 17 دي 1399 - 10:42
4 هزار شناور ثبت نشده در استان

نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهرگفت:در زمان حاضر چهار هزار شناور ثبت نشده و یا به نوعی بی هویت در این استان وجود دارد که همواره باعث بروز مشکلاتی برای جامعه صیادی شده اند.

نوای جنوب:

معاون استاندار:چهارهزار شناور ثبت نشده در استان بوشهر تعیین تکلیف شوندمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهرگفت:در زمان حاضر چهار هزار شناور ثبت نشده و یا به نوعی بی هویت در این استان وجود دارد که همواره باعث بروز مشکلاتی برای جامعه صیادی شده اند.

محمد تقی ایرانی اعلام کرد: ثبت شناورهای بی هویت از جمله  مطالبه‌های جامعه صیادی است که در این راستا اداره کل بنادر و دریانوردی استان مسئولیت انجام این گروه از شناورها را برعهده گرفته است.

وی یادآورشد: براین اساس بنادر و دریانوردی باید نسبت به شناسایی و دادن کد شناسایی به این گروه از شناورها اقدام کند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اظهارداشت: در همین راستا به تدریج مالکان این شناورها با مراجعه به اتحادیه صیادی استان و تهیه لیستی از آنها و تائید فرمانداران شهرهای بندری بعنوان لیست تائید شده به سازمان بنادر و دریانوردی ارجاع می‌شود.

وی گفت: بر این اساس درمرحله نخست در فرصت سه ماه تا سال ۱۴۰۰ تعدادی از شناورها شناسایی و ثبت و تردد آنها از سوی دستگاه‌های اجرایی نظارت می‌شود و کار شناسایی  مابقی نیز به مرور انجام می‌شود.

ایرانی افزود:  با هماهنگی انجام شده از این پس علاوه بر بازی‌های تیم‌ شاهین، بازی تیم پارس جنوبی جم دیگر نماینده استان در لیگ یک نیز از شبکه استانی پخش زنده می‌شود. 

وی ادامه داد: بدلیل ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی کرونایی امکان حضور در استادیوم‌های ورزشی وجود ندارد و همچنین صدا و سیما نیز براساس ضوابط در خصوص پوشش و پخش زنده رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک با محدودیت‌هایی روبرو بود که با هماهنگی انجام شده و همکاری صدا و سیما و حمایتی که قرار است از سوی منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی انجام شود از این پس بازی‌های تیم فوتبال پارس جنوبی جم به صورت مستقیم و زنده از شبکه استانی بوشهر پوشش داده می‌شود.

وی ادامه داد:  براین اساس اولین بازی که این ۲ تیم بوشهری در استان خواهند داشت به صورت زنده از شبکه استانی پخش می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: تلاش می‌شود با برطرف شدن مشکلات پیش روی تیم‌های فوتبال استان زمینه حضور بازگشت این تیم‌های مهم به لیگ برتر در فصل آینده فراهم شود.

ایرانی افزود: این حق مردم استان بوشهر است که ۲ تیم محکم و قوی در لیگ برتر داشته باشند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/20857