کد خبر: 20831 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 16 دي 1399 - 11:22
پروژه لایه حفاظتی بزرگراه گناوه - برازجان اجرا شد

نوای جنوب:رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گناوه گفت: اجرای پروژه لایه حفاظتی ( فوگسیل) جاده برگراهی گناوه به برازجان با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی آغاز شد.

نوای جنوب:سیداابوالحسن علوی در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این پروژه با هدف نگهداری و پوشش حفاظتی سطح روی آسفالت این جاده به طول ۳۵ کیلومتر از پلیس راه تا بعد از روستای چهارروستایی در انتهای حوزه استحفاظی اجرایی شده‌است.

وی اظهارکرد: با توجه به اینکه سطح روی آسفالت راه‌ها به مرور زمان بر اثر آفتاب و گرما ، عبور خودروها و ترافیک کارآیی و کیفیت خود را از دست می‌دهد و دچار فرسایش می‌شوند، این پروژه اجرایی شد.

علوی گفت: یکی از روش‌های نگهداری و مرمت سطح آسفالت، قیرپاشی به عنوان فوگسیل است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گناوه افزود: همچنین برای آشکارسازی و رفع نقاط حادثه‌خیز،  تاور شناور تقاطع روستای کدایی در بزرگراه گناوه به برازجان با اعتباری حدود یک میلیاردریال از محل اعتبارات ملی نصب شده‌است.

وی اضافه کرد: کل راه‌های حوزه استحفاظی این شهرستان شامل اتوبان، راه اصلی و روستایی و فرعی نزدیک به ۴۰۰ کیلومتر است که درسال جاری، نگهداری و ایمنی آنان با اعتباری نزدیک به ۱۳ میلیارد ریال از محل استانی و شهرستانی جدا از پروژه فوگسیل بصورت مستمر در دست اجرا است.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/20831