نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 دي 1399 - 09:16

نوای جنوب: نماینده بوشهر گفت: دستگاه‌های فرهنگی اولویت زیادی دارند ولی مظلوم واقع شده‌اند، بخشی به سبب سلایق مدیریتی و بخشی هم به سبب اولویت‌هایی است که بالاجباربه وجود می‌آید.

نوای جنوب:

نماینده بوشهر گفت: دستگاه‌های فرهنگی اولویت زیادی دارند ولی مظلوم واقع شده‌اند، بخشی به سبب سلایق مدیریتی و بخشی هم به سبب اولویت‌هایی است که بالاجباربه وجود می‌آید.

سلایق مدیریتی باعث مظلومیت دستگاه‌های فرهنگی شده است

عبدالکریم جمیری عصر امروز در دیدار با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه امروز علمای بوشهر در سطح کشور جایگاه و تأثیرگذاری بالایی دارند اظهار داشت:  تلاش‌های آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برای توسعه کمی و کیفی حوزه‌های علمیه در استان بسیار قابل توجه است.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر پیشینه درخشان تاریخی استان در حوزه‌های فرهنگی و مبارزاتی را برشمرد و با تاکید بر توجه به اولویت‌ها خاطرنشان کرد: دستگاه‌های فرهنگی اولویت زیادی دارند ولی مظلوم واقع شده‌اند، بخشی به سبب سلایق مدیریتی و بخشی هم به سبب اولویت‌هایی است که بالاجباربه وجود می‌آید.

جمیری با تاکید بر هماهنگی و هم‌افزایی بین دستگاه‌های فرهنگی افزود: با وجودی که نهادهای فرهنگی تلاش‌های زیادی کرده‌اند، ولی به جایگاه مورد نظر دست نیافته‌اند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی استفاده از خلاقیت جوانان نخبه و فرهنگی را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: باید از ظرفیت عظیم جوانان مومن، انقلابی و جهادی استان برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی استفاده کرد و با خلاقیت و نوآوری جایگاه استان در این حوزه را ارتقا بخشید.

وی با بیان اینکه در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی کیفیت برنامه‌ها از کمیت آنها خیلی مهمتر است گفت: قطعاً ارائه یک کار زیبا و جامع در تقویت نظام دینی خیلی تاثیرگذار خواهد بود و می‌تواند مورد توجه و اقبال مردم نیز قرار بگیرد.

جمیری با اعلام آمادگی برای پیگیری برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما واقعا نیاز داریم که با جدیت به حوزه فرهنگ نگاه شود و من امید دارم ان‌شالله سازمان تبلیغات اسلامی در آینده کارنامه خوبی داشته باشد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
جمیری

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار