نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 دي 1399 - 19:44

نوای جنوب:به منظور بررسی مشکلات و تسریع در امداد مددجویان بازدید میدانی ریاست کمیته امداد امام ره کشور از شهر وحدتیه صورت گرفت.

نوای جنوب:

🌀🔵 به منظور بررسی مشکلات و تسریع در امداد مددجویان بازدید میدانی ریاست کمیته امداد امام ره کشور از شهر وحدتیه صورت گرفت.

🌀💢 به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در این سفر و بازدیدمیدانی که روز پنج شنبه ۱۱ دیماه صورت گرفت جناب آقای بختیاری ریاست محترم کمیته امداد امام ره کشور درمعیت آقایان دکتر ایرانی و زرین فر معاونین استانداری بوشهر،دکتر رضایی نماینده مجلس، لطفی و موفق منش ریاست کمیته امداد استان و بخش سعدآباد،زراعتگر معاون فرمانداری دشتستان،عباسی،کشاورز و سالاری شهردار،ریاست و عضو شورای اسلامي شهر وحدتیه،حجت الاسلام کشاورز و حسینی امامان جمعه سعدآباد و وحدتیه، حاجب فرد بخشدار سعدآباد و چندتن دیگراز مسئولین حضور داشتند.

🌀🔵 در خلال بازدید و سرکشی میدانی مهمانان و مسئولین کشوری،استانی، شهرستانی و بخشی، آقایان کرامت کشاورز و مهندس عباسی ضمن خوش آمدگویی و سپاسگزاری از حضور آنان با ارائه توضیحاتی در خصوص شهر وحدتیه و موقعیت و جایگاه آن در سطح استان تصریح نمودند:شهر و منطقه وحدتیه با جمعیتی بیش از  ۱۷ هزار نفر  دارای مردمانی شهیدپرور، ولایت مدار،کوشا و تلاشگر هستند که دین و وظیفه خویش را با اهدای بیش از ۶۰ شهید و ده ها جانباز و آزاده به نظام اسلامی ادا نموده اند. مردمی فهیم که درجریان سیلاب شدید اخیر مهربانی،نیکی و تعهد رابا همدلی وهمکاری و همیاری به شهروندان سیل زده نمایان نمودند.همت و یاریگری آنان تجلی عشق و مهربانی بود.آنان همچنین خواستار توجه و امعان نظر به مشکلات مددجویان همچنین شتاب و تسریع در رفع مشکلات آنان گردیدند.

🌀💢 در ادامه آقای کشاورز ریاست شورای اسلامی شهر مشکل اصلی خانواده های مددجو و افرادتحت پوشش را فعالیت مجدد نمایندگی کمیته امداد شهر عنوان و اظهار داشت: سال های متمادی ،بیش از ۷۵۰ مددجو و ۲۰۰۰ نفر افراد تحت پوشش در شهر وحدتیه و روستاهای اطراف از نعمت فعالیت نمایندگی کمیته امداد درشهر برخوردار و پیگیرامورات خویش بودند لیکن چندسالی است که علی رغم مخالفت صریح شورای اسلامي و مردم تهیدست منطقه این نمایندگی تعطیل و مردم و مددجویان جهت امورات اداری باید با طی مسافتی طولانی و تحمل زحمت و احتمال بروز خطرات و تصادفات رانندگی  به شهر سعدآباد مراجعه نمایند.متاسفانه روزانه شاهد بروز و ایجاد خطرات زیادی دراین مسیر برای مردم بوده ایم و هستیم. لذا خواهشمندیم که آقای بختیاری مجوز راه اندازی وفعالیت مجدد نمایندگی شهر وحدتیه را صادر فرمایند.

🌀🔵 سپس آقای دکتر رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی کوتاهی باتاکید برلزوم تسریع در فعالیت مجدد نمایندگی کمیته امداد در شهر وحدتیه خواستار اجرایی شدن مطالبه مردم و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی دراین خصوص گردیدند.

🌀💢 در پایان آقای بختیاری ریاست محترم کمیته امداد کشور و سایر مهمانان و مسئولین از منطقه وقوع سیلاب در شهروحدتیه و منزل مددجوی همشهری آقای دانش که منزل ایشان درجریان سیل شدید اخیر دچار آبگرفتگی و تخریب شده بازدید نمودند.

🌀🔵 مقام ارشد کمیته امداد کشور در پایان دیدار از شهر وحدتیه ضمن ابراز خوشحالی و مسرت از بازدیدصورت گرفته و تقدیم احترام به پیشگاه شهدای شهر و شهروندان عزیز قول همکاری و مساعدت لازم جهت رفع مشکلات و مصائب حاصله از سیلاب و عمل به سایر درخواستهای مطرح شده درجهت جلب رضایتمندی خانواده های معظم مددجو و افرادتحت پوشش رادادند.



















کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار