نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 دي 1399 - 10:32

نوای جنوب:رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ۴۳۱ تن سهمیه جدید روغن خوراکی به این استان اختصاص یافته و به زودی در بین واحدهای عرضه توزیع می‎شود.

نوای جنوب:سید حسین حسینی روز چهارشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر افزود: پیش از این نیز یکهزار و ۲۳۲ تن روغن خوراکی از طریق فروشگاه‎های زنجیره‎ای این استان توزیع شده است.

۴۳۱ تن روغن خوراکی به استان بوشهر اختصاص یافت

وی بیان کرد: توزیع روغن با تمرکز بیشتر بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای انجام می‎شود چرا که در مقایسه با سایر شبکه‎های توزیع قابلیت کنترل بیشتری بر آنها وجود دارد.

حسینی ادامه داد: همچنین تعاونی کارکنان دولت نیز در استان مقداری روغن جذب کرده که از طریق تعاونی‎ها توزیع آن انجام می‎شود.

وی اظهار کرد: در روش جدید توزیع، خرده فروشان نیز سهمیه روغن می‌گیرند تا هر چه زودتر روغن مورد نیاز استان تامین و بازار آن به تعادل برسد.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر نیز  با بیان اینکه کمبود روغن کشوری است گفت: توزیع روغن باید از شیوه متمرکز خارج شود چون این رویکرد به متعادل شدن بازار روغن کمک شایانی می‌‏کند.

سعید زرین فر افزود: امروز تامین روغن خوراکی به مساله اصلی خانوارها تبدیل شده و مسئولان صمت و معاون اقتصادی باید مکانیزمی تعریف کنند تا با نظارت موثر روغن به دست مردم برسد.

وی اضافه کرد: فروش کالای مازاد بر روغن درخواستی به مردم تخلف است و فروشگاه‎ها هنگام درخواست روغن از سوی شهروندان نباید اقدام به فروش اقلام اجباری به آنها کنند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
روغن خوراکی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار