نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 دي 1399 - 10:33

نوای جنوب:نهم دی ماه سالروز حماسه مردان ، زنان و جوانان با بصیرتی است که در حفظ و حراست از گوهر بی بدیل انقلاب اسلامی و دستاوردهای جهانشمول آن تصویری عزتمند و با اقتدار از صیانت و پاسداری از منافع ملی و ارزش های دینی و اسلامی را به رخ جهانیان کشید.





 

نوای جنوب:

بسمه تعالی

نهم دی ماه سالروز حماسه مردان ، زنان و جوانان با بصیرتی است که در حفظ و حراست از گوهر بی بدیل انقلاب اسلامی و دستاوردهای جهانشمول آن تصویری عزتمند و با اقتدار از صیانت و پاسداری از منافع ملی و ارزش های دینی و اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

نهم دی ماه یاد آور تجدیدپیمان ملت با ارزش های انقلاب اسلامی،آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره)ورهبر فرزانه انقلاب اسلامی وحاصل بصیرت وآگاهی ملت ایران است .برمبنای همین بصیرت است که آدمی می تواند تمایز بین حق وباطل رابه درستی وبه دور از کوچکترین خطایی شناخته ودر مسیر درست ،حرکتی آگاهانه را ادامه دهد.

اینجانب ضمن عرض به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و اولین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی ، تقارن این ایام را با حماسه بزرگ نهم دیماه ، نقطه عطفی در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی دانسته و از خداوند متعال توفیق خدمت رسانی به مردم شریف و ولایت مدار استان بوشهر و شهر خارگ را با استعانت از بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) و الگوبرداری از مکتب شهید سلیمانی مسئلت می نمایم .

عبدالحمید صفایی

شهردار خارگ



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری خارگ

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار