کد خبر: 20687 ، سرويس: اخبار ورزشی
تاريخ انتشار: 08 دي 1399 - 20:37
تساوی خانگی شاهین/ اولین شکست پارس جم+جدول

نوای جنوب:: شاهین شهرداری بوشهر با این تساوی ۱۱ امتیازی شد و به رده نهم سقوط کرد.

نوای جنوب:در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور، شاهین شهرداری بوشهر که هفته گذشته در برابر دیگر نماینده استان یعنی پارس جنوبی جم شکست خورده بود، در ورزشگاه شهید مهدوی این شهر، میزبان ملوان انزلی بود که این دیدار با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.

گل ملوان را در دقیقه ۲۶ خشایار زبرجد به ثمر رساند و گل شاهین را عیسی پرتو در دقیقه ۵۳ وارد دروازه حریف شمالی کرد.

شاهین شهرداری بوشهر با یک امتیاز این تساوی ۱۱ امتیازی شد و به رده نهم سقوط کرد. ملوان انزلی هم با ۱۲ امتیاز در جایگاه ششم جدول لیگ دسته اول فوتبال ایستاد.

اما امروز پارس جنوبی جم که ۶ هفته گذشته را بدون شکست پشت سر گذاشته بود، در تهران مقابل تیم هوادار این شهر قرار گرفت که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع هوادار پایان یافت، تا نخستین باخت پارسی‌ها در تهران رقم بخورد.

گل‌های پارس جنوبی جم را علی فاتح در دقیقه ۱۴ و محمد جواد آزاده در دقیقه ۹۰ به ثمر رساندند و برای هوادار تهران علی پورمحمد در دقیقه ۲۸ و حمید کاظمی در دقایق ۶۸ و ۷۹ گلزنی کردند.

پارس جنوبی با وجود این شکست با ۱۴ امتیاز صدرنشین باقی ماند و هوادار هم که با این پیروزی با پارس جنوبی هم امتیاز شده است، به علت تفاضل گل بیشتر در رده دوم جدول قرار گرفت.

در هفته هشتم لیگ آزادگان، دوشنبه آینده (15 دی ماه) شاهین در تهران مهمان بادران خواهد بود، پارس جنوبی جم هم در خانه میزبان استقلال خوزستان است.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/20687