نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 دي 1399 - 15:01

نوای جنوب:دو عضو باند سرقت محموله خودروهای عبوری در شهرستان دیلم شناسایی و دستگیر شدند.

نوای جنوب:؛ فرمانده انتظامی دیلم گفت: در پی شکایت شخصی مبنی بر سرقت از خودروی وانت بار در حال حرکت، موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

 سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی در مسیر تردد خودروی شاکی از گناوه به دیلم، به یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با چهار سرنشین مشکوک شدند.

او ادامه داد: پس از مشخص  شدن ارتکاب سرقت به دست سرنشینان خودروی پژو پارس، گشت‌های نامحسوس پلیس به صورت ویژه مسیر‌های احتمالی تردد خودروی یادشده را زیر نظر گرفتند و موفق شدند خودروی سارقان را در یکی از مسیر‌های فرعی شهرستان دیلم به صورت بلا صاحب کشف کنند.

فرمانده انتظامی دیلم عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات فنی، دو نفر از سارقان را شناسایی و پس ار هماهنگی با مقام قضائی آن‌ها را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان در یکی از استان‌های همجوار دستگیر کردند.

اسماعیلی گفت: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس و بازجویی‌های فنی به ارتکاب ۶ فقره سرقت محموله از خودرو‌های عبوری با همکاری دو نفر از همدستان خود اعتراف کردند.

او بیان کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند و تلاش برای دستگیری سایر همدستان متهمان در دستور کار است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دیلم

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار