نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 02 دي 1399 - 08:45
کارشناس هواشناسی خبر داد:

نوای جنوب:کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال بارش باران در آخر این هفته خبر داد





نوای جنوب:پیام مساعدی  اظهار داشت: از اواخر وقت روز چهارشنبه 3 دی ماه سامانه بارشی جدیدی به استان وارد می‌شود که باعث افزایش ناپایداری‌های جوی و دریایی می‌شود و این شرایط تا اوایل روز جمعه 5 دی ماه ادامه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی استان بوشهر افزود : در این مدت شاهد بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق با احتمال وقوع تگرگ و صاعقه و وزش باد شدید و گاهی تندباد‌های لحظه‌ای خواهیم بود.

مساعدی عنوان کرد: با مواج شدن دریا به علت وزش باد شدید، ارتفاع موج در فراساحل و مناطق مرکزی خلیج فارس گاهی تا ۳ متر پیش بینی می‌شود.

وی  اضافه کرد: توصیه می‌شود در این مدت دریانوردان تمهیدات و آمادگی لازم را در مواجهه با خطرهای احتمالی داشته باشند و شناورهای کوچک و سبک تا حد امکان از ترددهای دریایی اجتناب کنند.

مساعدی نسبت‌ به بارش شدید باران، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی مناطق به‌ویژه در روز پنجشنبه و خسارت به محصولات کشاورزی و همچنین وزش باد شدید و در پی آن افزایش ارتفاع موج دریا و احتمال شکستن درختان هشدار داده می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان بوشهر ابراز داشت : از روز جمعه روند کاهش دما در استان آغاز خواهد شد که تا پایان روز یک‌شنبه ادامه دارد و پیش بینی می‌شود دمای هوا در این مدت به طور میانگین ۵ تا۱۰ درجه کاهش یابد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار