نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 29 آذر 1399 - 09:32
ستاد کرونا اعلام کرد

نوای جنوب:برای دومین هفته متوالی، شهرستان های بوشهر، تنگستان،  و گناوه در وضعیت نارنجی قرار گرفت تا 50 درصد کارکنان دولت در این چهار شهرستان در هفته پیش ر محیط های کاری خود حاضر شوند.





نوای جنوب:برای دومین هفته متوالی، شهرستان های بوشهر، تنگستان .و گناوه در وضعیت نارنجی قرار گرفت تا 50 درصد کارکنان دولت در این چهار شهرستان در هفته پیش ر محیط های کاری خود حاضر شوند.

بر اساس این گزارش، مابقی شهرستان های استان بوشهر در وضعیت زرد قرار دارند و دو سوم کارکنان دولت در این شهرستان ها، می بایست روزانه در ادارات حضور داشته باشند.
البته مطابق با مصوبه ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر، بازار استان  به جز اصناف گروه 1 در روزهای شنبه و یکشنبه باید راس ساعت شش عصر تعطیل شود، ضمن این که در این دو روز از ساعت هشت شب تا چهار صبح محدودیت تردد در سطح استان ایجاد خواهد شد.

رئیس کمیته نظارت و بازرسی بر اجرای پروتکل‌ بهداشتی استان بوشهر  اعلام کرده که در بازرسی رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی در بین صنوف و مراکز متعدد تاکنون ۸ هزار ۴۵۰ پرونده اخطار و تخلف تشکیل و یک‌هزار و ۲۶ مورد آنها پلمب شدند.

عباس قلی‌پور این را هم گفته که براساس بررسی‌های انجام شده در استان بوشهر بالای 92 درصد پروتکل بهداشتی را رعایت می‌کنند که این مهم سبب شده استان از شرایط قرمز خارج شود.

انتظار می رود با همکاری خوب مردم استان در هفته های پیش رو و به خصوص شب یلدا،  دورهمی ها تعطیل تا بهاری به رنگ بهار و بدون کرونا را شاهد باشیم.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار