نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 25 آذر 1399 - 10:12
فرماندار دشتستان:

نوای جنوب:فرماندار دشتستان گفت: با توجه به تغییر وضعیت شهرستان از زرد به نارنجی، نظارت و بازرسی‌های کرونایی در تمامی اماکن و ادارات تشدید می‌شود.





نوای جنوب:فرماندار دشتستان گفت: با توجه به تغییر وضعیت شهرستان از زرد به نارنجی، نظارت و بازرسی‌های کرونایی در تمامی اماکن و ادارات تشدید می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، فتح اله نوروزی در نشست کمیته مقابله با کرونای شهرستان افزود: محدودیت‌های کرونایی در هفته چهارم آذرماه برای مشاغل ۳ و ۴ در شهرستان دشتستان اعمال می‌شود و با همکاری تیم‌های بازرسی بازدیدهای مشترک از تمامی مشاغلی که شامل محدودیت می‌شوند انجام خواهد شد.
نوروزی تصریح کرد: البته باید این نکته را به خاطر داشته باشیم مشاغل ۱ و ۲ باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به فعالیت‌های خود ادامه دهند.
فرماندار دشتستان اظهار کرد: ممنوعیت تردد از ساعت ۹ شب الی ۴ صبح در شهرستان دشتستان با همکاری نیروی انتظامی اجرایی می‌شود و تمامی مشاغل ۳ و ۴ طبق مصوبات قبلی ستاد ملی کرونا تا ساعت ۸ شب اجازه فعالیت دارند و با متخلفین برخوردهای لازم خواهد شد.
وی همچنین گفت: در بازدیدهای مشترک انجام‌گرفته از تمامی ادارات و اماکن عمومی، مطب‌ها، داروخانه‌ها، پایانه‌های مسافربری و دفاتر پیشخوان دولت کمترین رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته‌اند که در بازدیدهای میدانی جدید، نظارت‌ها بر این اماکن باید تشدید شود.
فرماندار دشتستان تأکید کرد: نظارت‌ها بر برگزاری مراسمات تشیع و تدفین باید دقیق‌تر و با حساسیت بیشتری دنبال شود و با همکاری نیروی انتظامی، شهرداری، کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و همچنین بخشداران و دهیاری‌ها ضمن فرهنگ‌سازی از تجمعات در این مراسمات جلوگیری شود.
نوروزی تصریح کرد: با توجه به وضعیت شهرستان (نارنجی) تمامی مدارس تعطیل می‌باشند و روسای ادارات آموزش و پرورش مکلف هستند بر اجرای این مصوبه نظارت دقیقی داشته باشند.
فرماندار دشتستان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بخش‌های خصوصی و دولتی باید طبق مصوبات ستاد ملی کرونا اجرا شود و هیچ‌گونه تفاوتی برای این دو بخش قائل نیستیم و زمین‌های چمن، پارک‌های بازی سرپوشیده و روباز باید در این ایام تعطیل باشند و اتاق اصناف و اداره اماکن نسبت به اماکنی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند، اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

*عدم برگزاری جشن شب یلدا*

نوروزی تصریح کرد: با توجه به نزدیک بودن شب یلدا و برگزاری دورهمی ها، امکان اوج بیماری کرونا وجود دارد و از فعالین اجتماعی و تمامی رسانه‌ها و سایت‌ها می‌خواهیم با استفاده از فضاهای مجازی و ظرفیت‌های خود در امر اطلاع‌رسانی در خصوص عدم برگزاری جشن شب یلدا با تعداد افراد زیاد جلوگیری نمایند.
نوروزی همچنین گفت: ادارات آموزش و پرورش باید از طریق شبکه شاد، در خصوص عدم برگزاری جشن شب یلدا به والدین اطلاع‌رسانی نمایند و تأکید کنند که این جشن را به صورت مجازی و خانوادگی برگزار نمایند.
*محدودیت‌هایی برای شب یلدا در شهرستان دشتستان اجرا خواهد شد*
فتح اله خاطرنشان کرد: محدودیت‌هایی برای شب یلدا در شهرستان دشتستان اجرا خواهد شد که در اسرع وقت به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.
فرماندار دشتستان از مردم دشتستان خواست به کمپین نه به دورهمی بپیوندند و مانند ۹ ماه گذشته، مدافعان سلامت را با رعایت رفتارهای بهداشتی و فرهنگ بالای خود یاری نمایند تا از این بیماری پیروز و سربلند بیرون بیاییم.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار