نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 آذر 1399 - 13:29

نوای جنوب:رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر از برخورد جدی با خودروهای دارای پلاک مخدوش در استان بوشهر خبر داد.

نوای جنوب:

برخورد جدی پلیس با خودروهای دارای پلاک مخدوش در استان بوشهرخلیج فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر از برخورد جدی با خودروهای دارای پلاک مخدوش در استان بوشهر خبر داد.

 سرهنگ قدرت‌الله کشکولی اظهار داشت: اهالی استان بوشهر در اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی همکاری و همراهی خوبی را داشته‌اند که شایسته تقدیر است.

وی خواستار همکاری همه مردم برای قطع زنجیره شیوع کرونا شد و اضافه کرد: شهروندان از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند و در خانه بمانند تا شاهد کاهش و قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا در استان باشیم.

کشکولی افزود: در اجرای طرح اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت تردد ناشی از بیماری کرونا، بعضاً شاهد این بودیم که برخی از رانندگان و هنجارشکنان قانون، با سو استفاده از موقعیت پیش آمده از وضعیت کرونایی، اقدام به دستکاری، مخدوش کردن و پوشاندن پلاک و یا استفاده از پلاک سایر وسایل نقلیه به صورت غیر مجاز می‌کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر خاطرنشان کرد: این اقدام بر اساس ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی جرم تلقی شده و افراد خاطی از شش ماه تا یک سال حبس محکوم می‌شوند.

وی تاکید کرد: پلیس با هوشیاری تمام و با استفاده از ابزارها و ظرفیت‌های قانونی مالکان خودروهایی که با پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک در معابر شهری و بیرون از شهری تردد کنند را شناسایی و علاوه بر اعمال قانون و توقیف وسیله نقلیه، رانندگان خاطی را به مراجع قضائی معرفی می‌کند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پلاک خودرو

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار