نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 آذر 1399 - 16:19

نوای جنوب:سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر: با هماهنگی وزارت نیرو، مانور تمرینی مقابله با زلزله صنعت آب و برق ویژه استان‌های منطقه مرکزی جنوب کشور در بوشهر برگزار شد.

نوای جنوب:

 

صادق زنده‌بودی روز چهارشنبه در تشریح برگزاری مانور مقابله با زلزله اظهار داشت: سناریو این مانور وقوع زلزله‌ای با قدرت 6.5 ریشتر در شهرستان بوشهر و با مرکزیت شهر چغادک بود که از سالن کنفرانس شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر امور مربوط به راهبری حادثه انجام شد.

وی بیان کرد: بر اساس فرضیات مانور در اثر این زلزله، مناطق تحت شعاع زلزله شهرستان‎های بوشهر، دشتستان و تنگستان بود که با آسیب دیدن زیرساخت‎های آب و برق نقاط یاد شده، روند خدمت‌رسانی به مشترکان با اختلال مواجه شد.

زنده‌بودی اظهار داشت: در این زمینه بر اساس سناریو از پیش تعیین شده، پس از دریافت اطلاعات و گزارش‎های مدنظر، ستاد مدیریت بحران با حضور مدیران عامل، مدیران بحران و رییس منطقه مرکزی جنوب وزارت نیرو تشکیل و بلافاصله تیم‏‌های ارزیاب به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی گفت: پس از اطلاع‌رسانی به ستاد فرماندهی، کمیته‏‌های مورد نیاز از جمله ایمنی، امنیت، عملیات، برنامه‌ریزی، پشتیبانی و اطلاع‌رسانی تشکیل شد. با اطلاع‌رسانی زلزله به استانداری، فرمانداری و سایر سازمان‎های مرتبط و تقسیم کار، فعالیت گروه‏‌های عملیاتی برای بهسازی شبکه‏‌های آسیب دیده آغاز شد. در نهایت پس از بهسازی شبکه‌های آسیب دیده پایان عملیات اعلام و جمع‌بندی نهایی توسط ستاد مدیریت بحران انجام شد.

زنده‌بودی در پایان افزود: اصفهان، بوشهر، فارس، یزد، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد 6 استان مشارکت کننده در مانور مقابله با زلزله بودند.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار