نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 آذر 1399 - 10:47

نوای جنوب:امام جمعه بوشهر با تاکید بر مدیریت و نظارت بر امور اقتصاد و معیشت مردم گفت: گرانی‌های افسار گسیخته با یک برنامه صحیح و نظارت کارآمد مدیریت شود.

نوای جنوب: آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعدازظهر امروز در نشست آدینه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با شورای عالی هماهنگی اقتصادی اظهار داشت: نباید به بیگانگان چشم امید داشته باشیم چراکه به آنها نمی‌توان اطمینان کرد و توجه به ظرفیت‌های داخلی امری ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با گرامیداشت 7 آذر روز نیروی دریایی ارتش به نقش مهم این نیروی راهبردی پرداخت و تصریح کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش دارای توانمندی در صف، ستاد و خودکفایی در عرصه تولید تجهیزات پیشرفته نظامی و توانمندی علمی و عملیاتی است.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی دریایی ارتش بیان کرد:پرسنل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با شجاعت میدانی و داشتن ایمان، معنویت و اتکا به خداوند متعال همراه با روحیه و رویه ولایتمداری و مقاومت در مقابل تجاوز بیگانگان مایه عظمت و اقتدار  هستند.

صفایی بوشهری، با قدردانی از همکاری مردم و خدمات کادر درمانی در عرصه مقابله با کرونا گفت: از تمامی مردم استان بوشهر به ویژه کسانیکه کسب و کار خود را تعطیل کرده‌اندو مدافعان سلامت و کادر درمانی قدردانی می‌شود.

وی، با تاکید بر توجه به  رسیدگی کسبه که فعالیت خود را تعطیل کرده‌اند افزود: برای جبران امور مالی تمامی کسانیکه در این محدودیت‌های کرونایی متحمل مشکلات مالی می‌شوند در امر مالیات و سررسید پرداخت اقساط بانکی و دیگر امور و خدمات دولتی تدابیر لازم اعمال شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، مدیریت و نظارت بر امور اقتصاد و معیشت مردم را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: گرانی‌های افسار گسیخته با یک برنامه صحیح و نظارت کارآمد مدیریت شود.

امام جمعه بوشهر، با بیان اینکه همراهی مردم و کسبه در راستای مقابله با کرونا مورد تحسین است خاطر نشان کرد: توجه به معیشت و اقتصاد مردم باید در اولویت برنامه مسئولان قرار بگیرد که امید می‌رود هر چه زودتر بیماری کرونا در جامعه ریشه کن شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
امام جمعه بوشهر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار