نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 06 آذر 1399 - 10:27

نوای جنوب:سی دشت یکی از جاذبه های گردشگری زیبا و مناطق خوش آب و هوای رودبار استان گیلان است که در ۳۰ کیلومتری شهر رستم آباد قرار دارد.

نوای جنوب:ییلاق سی دشت یکی از مناطق سرسبز و خوش آب و هوای رودبار است که در 30 کیلومتری شهر رستم آباد قرار دارد و یکی از بهترین مکان‌هایی به شمار می‌رود که می‌توانید با سفری یک روزه به آن روحتان را تازه کنید،  زیباترین دیدنی های رودبار را ببینید و به منزل بازگردید. در مسیر رسیدن به ییلاق سی دشت چشم‌اندازهای بکر و خارق‌العاده‌ای مشاهده خواهید کرد که می‌توانید در آن‌ها توقف کنید و به تفریح و استراحت بپردازید.

ییلاق زیبای سی دشت در مسیر کوه درفک قرار دارد که چشم انداز فوق‌العاده آن را در منطقه می‌توانید ببینید و اگر هوس کوه‌نوردی به سرتان زد، صبح زود بیدار شوید و راهی درفک شوید. این ییلاق در فصل بهار و تابستان و پاییز، مناظر فوق‌العاده‌ای دارد که تماشای آن را نباید از دست داد، در بهار در جنگل‌های انبوه روستا که قدم می‌زنید، مه لطیف بهاری صورتتان را نوازش می‌کند و خنکای هوای مطبوع روستا آرامشی عمیق برایتان به ارمغان می‌آورد؛ دشت‌ها در بهار از گل‌های رنگارنگ پوشیده می‌شوند و ابرها از بالای سرتان عبور می‌کنند.

در پاییز نیز هنگام ضیافت رنگ‌ها در جنگل شگفت‌زده می‌شوید و رویایی‌ترین تصاویر را می‌توانید از چشم‌اندازهای رنگارنگ منطقه در لنز دوربینتان ثبت نمایید؛ اما اگر به طبیعت زمستانی علاقه دارید نیز توصیه می‌شود، با تجهیزات و لباس  مناسب به سی دشت سفر کنید. توت‌فرنگی محصول اصلی ییلاق سی دشت محسوب می‌شود و جالب است بدانید که در خرداد ماه هر سال جشنواره توت‌فرنگی در آن برگزار می‌گردد و گردشگران زیادی برای شرکت در این جشنواره و خرید توت فرنگی محلی تازه به ییلاق سی دشت می‌آیند.

توت‌فرنگی‌های به عمل آمده در این ییلاق ارگانیک و طبیعی‌اند و طعم بی‌نظیر آن را فراموش نخواهید کرد. برای بازدید از ییلاق سی دشت و سایر دیدنی های رودبار با تورهای طبیعت‌گردی علاءالدین تراول همراه شوید و روزی سرشار از آرامش را در این منطقه‌ی رویایی سپری کنید.

 



کانال خبری نوای جنوب

مرتبط:
برچسب ها:
ییلاق

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار