کد خبر: 19479 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 03 آذر 1399 - 07:57
ترنم شور تکریم و قدرشناسی حس نوعدوستی در تجلیل از زحمات کادر درمان شهر های برازجان ووحدتیه +تصاویر

نوای جنوب:با حضور شهروند خوش ذوق وحدتیه ای درمعیت مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه از زحمات کادر درمان شهرهای وحدتیه وبرازجان تجلیل، سپاسگزاری و تکریم به عمل آمد.

نوای جنوب:با حضور شهروند خوش ذوق وحدتیه ای درمعیت مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه از زحمات کادر درمان شهرهای وحدتیه وبرازجان تجلیل، سپاسگزاری و تکریم به عمل آمد.

🌀💢 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه، در رورزهای پنج شنبه و شنبه ۲۹ آبان و اول آذرماه با حضور مهندس عباسی شهردار وحدتیه و آقایان، کشاورز،سالاری و فاطمی ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر، حجت الاسلام حسینی امام جمعه موقت وحدتیه، زال،رحیمی و اسماعیلی معاون و مدیران حراست و خدمات شهری شهرداری، خانم کاووسی مشاور امور بانوان شهردار و.... و *آقای سید محمد رضا موسوی شهروند،خوش ذوق، نیکوکار، نوعدوست و گل فروش محترم وحدتیه ای* در محل بیمارستان شهید گنجی شهر برازجان و مرکز جامع سلامت (درمانگاه) شهید مزارعی شهر وحدتیه، در اقدامی جالب، زیبا و با سلیقه که نشان از ذوق و شوق ایشان در ترویج فرهنگ نوعدوستی، قدر شناسی، قدردانی و متجلی وجود حس احسان، نیکوکاری و سپاسگزاری در بطن جامعه است، *با تهیه، حمل و توزیع تعداد زیادی گل و گلدان های گل بین کادر تلاشگر و معظم درمان،* پزشکان عزیز، پرستاران زحمت کش و سایر فرشتگان سپید پوش و ناجیان سلامت و درمان از زحمات و تلاشهای ارزشمند و ماندگار آنان در طول ماههای گذشته خصوصا فداکاری و جان فشانی های آنان در بحث بیماری کرونا تقدیر واز شخصیت شامخ آنان تجلیل و تکریم به عمل آمد.

🌀🔵 *مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه از این اقدام خداپسندانه، نیکوکارانه و انسان دوستانه جناب آقای سید محمدرضا موسوی شهروند محترم و گل فروش عزیز وحدتیه ای کمال تقدیر وتشکر را دارد. اجرکم عندالله.* 


















 


لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/19479